MENU

úterý 3. prosince 2013

christmas wishes

jako každoročně nemůžu zapomenout na vánoční wishlist, aneb takový malý seznam přání :) jsou to spíš jen takové maličkosti, protože vše, co jsem si přála, už mám a samozřejmě teď nemluvím o materiálních potřebách ;) <3
#1 jelikož je moje kosmetická taštička už ve zvláště dezolátním stavu a nelíbí se mi (používám ji jen proto, že je velká!), chtěla bych si pořídit nějakou novou - reprezentativní a hlavně velkou, protože toho na kolej nevozím zrovna málo. tahle je konkrétně z H&M.

#2 dovolím si říct, že co se pleťové kosmetiky týče, mám vyzkoušeno poměrně dost. před nějakou dobrou jsem si koupila zkušební balení řady Effaclar od La Roche-Posay, která je určená na mastnou pleť a příjemně mě překvapila. ráda si produkty koupím v plném balení a uvidíme, zda budu spokojená i nadále.

#3 velká černá kabelka se v mých wishlistech objevuje poměrně často, ale vybrat tu pravou je skoro nadpřírozený úkol. moje oblíbená kabelka mi dosluhuje a nese už značné známky opotřebení, proto potřebuje nutnou náhradu, kterou ale nemůžu sehnat! bože, stůj při mě...

#4 naušnice jsou dárek, kterým mě nejde zklamat :) 

#5 na svíčky jsem jednoduše ujetá... hlavně pak na ty voňavé! Yankee Candle vosky doma pálím ostošest, tak bych ráda vyzkoušela i samotné svíčky.

#6 jelikož by si můj štětec na pudr už zasloužil důchod, rozhodla jsem se místo klasického pořídit vějířový štětec. dlouho ho chci vyzkoušet, tak mám konečně záminku. přijde mi praktický a určitě si najde i další využití. jestli ho některá z vás má, určitě dejte vědět, jak vám vyhovuje.

#7 v poslední době se mi hodně často stává, že mám v peněžence tolik drobných, že mi nejde dopnout zip. malinká taštička na drobné by celou situaci značně ulehčila :)

#8 nemám šanci celou zimu odchodit pouze v jednom páru bot (aneb třikrát hurá "kvalitní" obuvi), tak si radši do zálohy pořídím ještě jeden pár. nádherné kotníčkové boty ve světlém odstínu (dost podobné těm na obrázku) mám vyhlídnuté v F&F.

#9 nakonec nějaký ten svetřík, který se v zimě určitě najde využití. jelikož v mé skříni momentálně dominují tmavé barvy, chtělo by to nějaké prozáření světlými barvičkami.

a co vy byste rádi našli pod vánočním stromkem? :)

4 komentáře :

  1. ah! to sú krásne veci! všetko by som brala :) najviac ale potrebujem presne takú kabelku:)

    OdpovědětVymazat
  2. s kosmetikou na mastnou pleť to vidím stejně:) vyzkoušela jsem zkušební balení a na Vánoce bych si přála pár výrobků v celém balení:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych to všechno brala :))

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné dárky si přeješ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!