MENU

pátek 1. listopadu 2013

empties XIV.

přeji krásný páteční večer! víkend znamená trochu oddychu a čas na nový článek :) po měsíci tradičně vypotřebované produkty.
Rexona antiperspirant - hodně propíraný produkt, který jsem vyzkoušela, protože byl dnes už tehdejšího SenzaBoxu. určitě nejde říct, že je stejně účinný jako Driclor, který pocení zamezuje úplně, ale rozhodně je nejúčinnější ze všech produktů, které seženete v drogériích. co se složení týče, nemohu srovnat, protože na etiketě nikde složení uvedené není, což je dost zvláštní. nicméně u mě fungoval - aplikovala jsem ho večer a další den jsem se výrazně méně potila. malé mínus má za bílé skvrny, které zanechává na oblečení.
Koupila bych si ho znovu? nejspíše ANO

L'Oreal odličovač - našla jsem náhradu za můj dlouho oblíbený odličovač od Garnier. jen tak náhodně jsem ho koupila na vyzkoušení a jsem opravdu spokojená. v očích nepálí, snadno odlíčí a vůní mi připomíná pivoňky.
Koupila bych si ho znovu? ANO!

Jarischův roztok - věc, kterou seženete nejspíše jen v lékárně. jedná se o roztok kyseliny borité s glycerinem a je výborný na zánětlivou formu akné, atopický ekzém či lupénku. používám ho, když potřebuji obličej zklidnit - namočím si do roztoku vatový tamponek a ten na obličeji nechám třeba i půl hodinky. pupínky se díky němu opravdu hezky hojí, takže bych ho doporučila i na horší formy akné. za půl litru zaplatíte něco okolo stovky, takže žádný velký výdaj to rozhodně není. nemá žádnou vůni a na obličeji nelepí.
Koupila bych si ho znovu? ANO

Revlon korektor - korektor k make-upu z řady ColorStay. jeden z nejlepších korektorů, které jsem doposud vyzkoušela - krytí je opravdu vysoké, takže s ním hravě zamaskujete i větší nedokonalosti. výdrž je parádní, to znamená, že na obličeji vydrží bez nějakých větších problémů celý den a nedělá mapy či skvrny. mé mastné pleti perfektně sedí. mrzí mě, že dekorativní kosmetika od Revlonu v našich drogériích není, protože nabízejí spoustu skvělých produktů! 
Koupila bych si ho znovu? ANO, určitě

Balea sprchový gel ve spreji - tuším, že nějaká z letošních limitek. docela šikovná věcička, protože pěna se dá mimo mytí dobře využít i na holení. jinak k ní asi není co dodat - neurazí ani nenadchne.
Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ

Balea matující krém - pořád přemýšlím, zda vyzkoušet matující krém nějaké jiné značky či zůstat u tohoto. tahle, ač levná varianta, mi sloužila dlouho a byla jsem vždy spokojená - pleť opravdu zmatnil, rychle se vstřebal a make-up si na něj hezky sedal. za ty peníze to není žádné zklamání a je to zároveň můj první pleťový krém, který jsem kompletně vypotřebovala :D
Koupila bych si ho znovu? ANO

dnes to byly povětšinou pozitivní reakce, máte s těmito produkty také zkušenost? 
pokud máte tip na nějaký dobrý matující krém v dostupné cenové kategorii, napište mi do komentářů! :)

5 komentářů :

  1. Zaujal mě ten korektor, už si nějaký pořizuju tak půl roku a furt se nemůžu rozhoupat :D Kolik stojí tento? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem ho na mimibazaru za něco okolo dvou stovek. jak teď koukám, má ho i Kája na svém eshopu - http://www.plumfooleryshop.cz/Dekorativni-kosmetika/Oblicej/Korektory/Revlon-Colorstay-Blemish-Concealer-korektor-na-pupinky-vice-odstinu

      Vymazat
  2. ten Jarischův roztok vypadá celkem zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z krémů jsem si oblíbila ty od Lorealu, poslední jsem si koupila v akci za 129,- Jarischův roztok u mě moc nezabodoval, salycilový líh mi funguje líp, kupuju ho v kosmetice od Bione cosmetics.

    OdpovědětVymazat
  4. Tú Baleu si určite kúpim! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!