MENU

pondělí 26. srpna 2013

Slovakia

jak už jsem zmiňovala, Slovensko sice nebylo mou vysněnou dovolenou, ale nakonec jsem byla překvapená. příroda  připomínající nádherné Rakousko, vstřícní lidé, zajímavá architektura (hlavně pak kostely), spousta dobrého jídla a mnou milovaných sýrů. navštívili jsme termální koupaliště, vodní zábavní park Tatralandia, skanzen v Pribylině, viděli obrovskou přehradu Liptovská Mara a Štrbské Pleso vysoko v horách. 


11 komentářů :

  1. moc se mi líbí ty malované perníky :)

    OdpovědětVymazat
  2. fiha, to je super ze sa ti na Slovensku páčilo :)
    ten skanzem mám velmi rada :)))

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky, já byla před čtyřmi roky kolem Popradu :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky. Na Slovensku máme toho naozaj celkom dost, čo sa dá vidieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to rozhodně máte! doufám, že se tam ještě podívám :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky! Já to říkám furt, že ty nejhezčí místa máme za rohem a nemusíme jezdit za dovolenou na jiné kontinenty. Já osobně jsem nikdy moc nemusela Polsko, ale letos jsem viděla a četla tolik zajímavých cestopisů, že je mým snem se tam ještě letos podívat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Naadhera, ani nevis, jak bych na Slovensko jela! Mame v pohranici chatu a tolik mi to tam chybi :( Krasne fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju Slovensko, dřív jsem tam jezdila za prababičkou a za pradědou na chatu. :) Jinak máš krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!