MENU

čtvrtek 29. srpna 2013

Freeman facial scrub

pěkné odpoledne! přesně za měsíc nastupuji na kolej a začne mi škola... příšerné pomyšlení! o to víc lituji ty, které to čeká už od pondělka.
bez pravidelného peelingování se moje pleť jednoduše neobejde. než jsem vyzkoušela právě tento od mé oblíbené značky Freeman, používala jsem peeling od Neutrogeny, o kterém jste si mohli přečíst v květnových empties
jestli jsem si u Neutrogeny stěžovala, že má malinké peelingové částečky, tak tento je jeho pravým opakem. sami si můžete všimnout, že částečky jsou velké a viditelné, takže se pleť obrušuje intenzivněji. to je přesně to, co vyhovuje mě. má hustší krémovou konzistenci, ale stále se s ním dobře pracuje a snadno se následně i omývá. nevoní nijak agresivně, připomíná mi meruňky, jak slibuje, plus nějaké další ovoce. po použití je pleť vypnutá a vláčná, ale téměř vždycky ji následně ještě dočistím tonerem. velký plus u mě tato americká značka má za netestování na zvířatech. jedinou výtku bych měla k rychlé spotřebě - hrozně rychle ubývá! pokud neobjevím jiný, ještě lepší peeling, k tomuto se znovu ráda vrátím.

+ velké peelingové částečky, plní funkci, zvláčňuje, netestováno na zvířatech, vůně
- rychlá spotřeba

za jediné mínus získává 9 bodů z 10 možných
používáte ho také? jaký peeling vyhovuje vám?

3 komentáře :

  1. Přiznám se, peelingy nepoužívám - moje pleť si spíše "užívá" s různými čistícími gely. Ale určitě se na něj někdy zaměřím. Třeba od této značky, protože mám od ní masku jahodovo - čokoládovou a ta je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím vyzkoušet! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem tenhle, ale grepový mi přišel ještě o kousek lepší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!