MENU

čtvrtek 6. června 2013

empties IX.

včera jsme měli slavnostní ukončení studia a předávání maturitního vysvědčení, je to opravdu zvláštní pocit vědět, že střední škola už nadobro skončila a otevírá se úplně nová kapitola. dnes už produkty, které jsem vypotřebovala za květen.
L´Oreal lak na vlasy - z řady Infinium; moje jediná láska mezi laky na vlasy! kdysi dávno jsem ho objevila díky mé kadeřnici a dosud jsem nenarazila na lepší. na vlasech nevytváří žádnou nepřirozenou strukturu, neslepuje do pramenů a hlavně perfektně fixuje. jako další malinké plus považuji, že nádherně voní. doma mám už druhé balení a s klidným srdcem vám ho mohu doporučit.

Garnier Ultra Doux šampon & kondicionér - recenzi si můžete přečíst tady

Neutrogena peeling - z něho extra nadšená nejsem. hodně mi vadí parfemace, která mi grep ani vzdáleně nepřipomíná. nakonec jsem si na ní ale zvykla, nicméně znovu si ho určitě nepořídím. používala jsem ho každý den na odstranění odumřelé kůže a opravdu bude na denní čištění mnohem lepší než klasické hrubé peelingy, protože tento je značně jemnější a pleť po něm není tolik "obroušená". jestli máte tip na nějaký dobrý peeling, dejte mi vědět v komentářích! :)

VICHY čistící a odličovací krém - z řady Essentielles s výtažky z růží určené pro citlivou pokožku. používala jsem ho ve sprše na odlíčení a vyčištění obličeje, když mi došla odličovací pěna od Sephory. musím říct, že je sice trochu agresivnější než moje oblíbená pěna od Sephory, ale pleť je po něm krásně čistá a vypnutá. je hypoalergenní a bez parabenů. nemá se používat na oči a okolí, ale nakonec jsem i tenhle krém mohla s určitou opatrností použít i na odlíčení očního make-upu.

Garnier BB cream - o "bíbíčkách" toho bylo řečeno už dost, tohle bych nazvala spíš tónovací krém. chvilku jsem ho používala, ale na plné čáře mě zklamal a pro mou mastnou pleť je nevyhovující. tak ho dostala maminka a konečně je prázdný.

máte s těmito produkty zkušenost? jak vyhovovali vám?

3 komentáře :

  1. zaujal mě ten lak na vlasy! peeling od Neutrogeny jsem taky měla a jak říkáš - žádná sláva a vůbec jsem po jeho použití neměla dobrý pocit. teď mám dva od Vichy z řady Normaderm a ty jsou teda skvělé! pleť mám po nich krásně hebkou, jemnou a vyčištěnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě zaujal lak na vlasy, vypadá skvěle :) A ten pocit po předání vysvědčení znám, obrečela jsem to. Ale zatím se mi teda nestýská po ničem, co se týká střední školy :D Uvidíme za měsíc, za dva.

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak opravdu vypadá skvěle :) BB od Garnier používám, ale je pravda, že to rozhodně není žádný zázrak a s pravými asijskámi BB se to prostě vůbec nedá srovnávat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!