MENU

čtvrtek 2. května 2013

snapshots /02.05.13/

první část maturity mám za sebou, konkrétně slohovou práci z angličtiny, a mohu být jedině spokojená. doufám, že i zbytek se tak povede a všechno proběhne bez zbytečného stresu. zítra český jazyk, držte palečky! :)
to máme zase na sto let vybráno :D / nákupík / mazlík / filmový festival Anifest
narozeninové ráno a překvapení od maminky / nejoblíbenější! / osladit si život... / zase jednou zdravě

11 komentářů :

  1. No jé, mám hlad! :D Jsem zvědavá, jaké budou ty nové šampony od Garnier :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! Všechno nejlepší k narozeninám a taky držím palce na maturitu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch prvních fotek mám hlad a chce se mi nakupovat :D Jinak přeji hodně štěstí k maturitě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla narozky včera, vůbec jsem to díky tomu stresu z matiky nevnímala :D A dopadla jsem dobře, sice ne tak, jak bych chtěla, ale nestěžuju si.
    Mmmm větrník úplně miluju!

    OdpovědětVymazat
  5. chcem takú maminku a kvety do kuchyne.:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!