MENU

středa 1. května 2013

new in #34

první květen! pro někoho den plný lásky, pro mě pouze volný den, který mohu využít k učení. zítra mě čeká první z maturitních testů, konkrétně pak státní část anglického jazyka. angličtina je jediný předmět, z kterého strach vůbec nemám, takže doufám, že svoje maturitní výkony zahájím na výbornou :) dnes new in!
už k Vánocům jsem váhala, zda si pořídit La Vie Est Belle nebo Gorgeous Gardenia od Gucci, kterou jsem si nakonec pořídila. s těžkým srdcem jsem na ni zapomněla a stejně si ke mě našla cestu :) je skvělá! četla jsem mnoho ohlasů a existují dvě skupiny - ty, které ji milují a ty, které ji nenávidí. já samozřejmě patřím k první skupině. možná je na jaro, léto trochu těžší, ale kdykoliv ji mohu vystřídat za jiný parfém. voní opravdu celý den!
měla jsem už někdy voňavější šampon či kondicionér? rozhodně ne... tahle limitovaná edice s recepturou z Provence od Garnier voní naprosto úžasně, mám tendenci k němu neustále přičichávat. už se těším do sprchy! :)
při honu na nový holící strojek jsem sáhla po tomto pětibřitém holítku od Gillete Venus. v tom nepřeberném množství žiletek jsem byla naprosto ztracená, takže doufám, že bude přesně tak šetrný a jemný, jak slibuje. nemám s ním žádné zkušenosti, měla jste ho některá z vás? koupila jsem si i nové matující papírky, tentokrát novinku od Catrice, protože ty od essence mi došly už dávno. lak na nehty od Rimmel ve fuchsiové barvě jsem dostala jako dáreček k Elle.
pleť se mi v poslední době doslova zbláznila! na obličeji se mi udělala podrážděná a vysušená místa, která, ať je namažu čímkoliv, jsou stále suchá. pleťové masky je dokáží uklidnit, tak jsem musela doplnit zásoby a zrovna byl výprodej v DM, takže jsem alespoň trefila dvě mouchy jednou ranou. úplnou novinkou je fix na oční linky Blackbuster od L´Oreal, který mě ihned zaujal u Ceady. jsem na něj zvědavá!

čím jste si v poslední době udělali radost Vy?

7 komentářů :

  1. Ten Garneier vypadá dokonale, musim pro něj asi zajít :)

    OdpovědětVymazat
  2. vůni La Vie Est Belle ti moc závidím:)! též patřím ke skupině, která jí miluje:))
    a lak od Rimmel má nádherou barvu:))

    OdpovědětVymazat
  3. La vie est belle voní nádherně! Vždycky to cítím z kamarádky a úplně se rozplývám :D

    OdpovědětVymazat
  4. la vie est belle mám moc ráda, krásně voní a když jsem měla vzoreček, pořád jsem k ní čuchala :) já si v pondělí pořídila takovou zajímavou asymetrickou květovanou sukni do pasu, zlato-hnědé pilotky a zrovna i tužku od L´orealu, která je stejnou novinkou jako tvůj fix :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prave jsem si uvedomila, ze uz jsem si chvili nicim radost neudelala, takze je na case to zmenit ;) Zaujal me ten sampon, mozna vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  6. La vie est belle som dostala od sestry na Vianoce a pre mna to bola laska na prvy pohlaad :) chodila som ju ovoniavat do parfumerii uz od septembra...proste uzasna vona...

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
  7. La vie est belle, krásna vôňa! Thumb up! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!