MENU

neděle 5. května 2013

empties VIII.

je to opravdu zvláštní pocit, vědět, že už nemusím každý den vstávat do školy. do ústních mám dva týdny, zblázním se.
Syoss šampon - ještě jsem nenarazila na šampon, který bych chtěla používat dlouhodobě, ale mám několik favoritů, ke kterým se čas od času vracím. mezi ně patří právě i tenhle. údajně bez silikonů, parafínů a parabenů. moc mi nevoní, má takovou svoji specifickou vůni, která samozřejmě někomu vonět může. vlasy po něm mám silnější a není třeba používat kondicionér, vlasy téměř nezacuchá.

Freeman pleťová maska - masky od Freemana jsem si vždycky jedině pochvalovala. bohužel ale zrovna jsem narazila na tuhle ananasovou, která mi teda ani trochu nesedla. i když jsem jí nanesla dál od očního okolí, stále mě oči nepříjemně pálily a slzely. voní hezky, pleť po ní byla krásně šťavnatá, ale oči si zbytečně dráždit nechci.

Sulfact mýdlo - na sírová mýdla jsem narazila v různých diskuzích jak se jednou a proč vždy zbavit akné. je jasné, že nic nebude fungovat jako kouzelný proutek, kterým mávnete a druhý den se probudíte s bezchybnou pletí. tahle mýdla ale udělají celkem slušnou službičku. seženete je v lékárně za pár korun, tohle konkrétně stálo 42 Kč, a v mnoha variantách. po dlouhodobějším pociťuji, že se pleť opravdu méně mastí, s tvorbou pupínků samozřejmě nic neudělá. dost ale pleť vysušuje, takže je dobré hned po umytí namazat nějakým klidně i hutnějším krémem. 

Maybelline řasenka - klasika, kterou určitě každá už zná. nejdříve jsem z ní moc nadšená nebyla, ale jakmile jsem se s ní naučila pracovat, byly jsme kamarádky. malinko "cuckovatěla", ale nic strašného to nebylo. daly se s ní vykouzlit opravdu krásné řasy. koupila jsem si náhradní náplň do řasenek, že konečně ušetřím a vyměním pouze obsah a ejhle. řasence se utrhl kartáček a měla jsem po srandě, stalo se vám to někdy? tak jsem se rozhodla to nechat plavat a že třeba časem se k ní vrátím. no a jako by to byl osud, dostala jsem jí od sestřičky k narozeninám :)

Yves Rocher sprchový olej - dáreček k Vánocům, který jsem dopoužívala až v dubnu. hned musí být jasné, že unešená jsem z něho nebyla. měl atypickou, překvapivě olejovitou, konzistenci a musela jsem mít náladu, abych se s ním umyla. zvláštní, já vím. z nějaké orientální limitované edice a na tyhle vůně já nějak nejsem. mám ráda spíše ovocné a svěží vůně. 

Lirene micelární voda - další z věcí, pro které jsem se předčasně nadchla. vyměnila jsem jí za zelenou od Biodermy a hned od začátku jsem z ní byla doslova na větvi. po delším používání se mi naprosto zprotivila. neodličuje, pálí v očích, lepí a aby toho nebylo málo, dočkala jsem se nějaké reakce, kdy mě svědil a pálil celý obličej. na tvářích se mi udělaly suché fleky, kterých jsem se zbavila až obklady z Jarischova roztoku. ne, ne a ne! tomuhle produktu se příště vyhnu velkým obloukem.

máte se zmíněnými produkty zkušenost? jak vyhovovaly Vám?

7 komentářů :

  1. tu micelární vodu bych chtěla také vyzkoušet:).už si na ní brousím zuby :D

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s tebou, že micelárka je strašná...a to jsem si zezačátku myslela že bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ústní až za tři týdny, díky bohu! :D
    chtěla bych vyzkoušet ten šampon a až do teď jsem chtěla zkusit i tu micelárku, ale potom co jsi napsala... nevím nevím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zkušenost se Sayoss šamponem a musím říct, že vůbec nic moc.. možná je to i o typu toho šamponu, ale fakt jsem nepoznala nějakou změnu k lepšímu na mých vlasech..
    A držím palce na ústní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Freeman výrobky mi přijdou skvělý :)
    http://mylifebymari.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ten gel z YR som mala, ale na rozdiel od teba som s nim bola celkom spokojna:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!