MENU

pondělí 15. dubna 2013

linky

na vytvoření kočičích očí se dají použít různé druhy linek - tekuté, kajalové v tužce, gelové nebo právě linky ve fixe, kterým bych chtěla věnovat dnešní článek. 
najít ty perfektní linky není vůbec jednoduché. pro mě roli hraje hned několik základních faktorů - černočerná barva, flexibilní hrot a dobrá výdrž. a jaké mi prošly rukama?

Maybelline Master Precise liquid eyeliner - minulý rok byly úplnou novinkou. moc se zamlouval dlouhý a přizpůsobivý hrot, který se ani tak rychle neroztřepil. zprvu se s nimi kreslilo výborně, ale velmi rychle začaly vysychat. teď už musím pořádně zatlačit a rozepsat je na hřbetu ruky, aby kreslily sytě černou linku. výdrž bohužel nic moc, i když jsem si do očí nesahala tak se rozmazávaly. příště raději vyzkouším jiné > 6/10

essence eyeliner pen extra longlasting  - tohle byla před několika lety moje první zkušenost s linkami ve fixe. ze začátku to byla celkem dřina, protože hrot je celý poměrně dost silný a tenkou linku vytvoříte jen s opravdovým umem. téměř dva roky jsem je používala než jsem si pořídila jiné a dnes se k nim už vůbec nevracím. barva nikdy nebyla sytě černá a hrot se velmi rychle roztřepil. pro úplného začátečníka s linkami to bude možná dobrá volba, ale já se dnes už rozhodně poohlídnu po jiných, určitě jsou k sehnání i mnohem lepší > 3/10

e.l.f. waterproof eyeliner pen - jediné voděodolné z této čtveřice, ale nějak netrvám na to, že správné linky musí být voděodolné, každopádně tyhle drží jako přibité i při potocích slz. ostatně můžete si to zkontrolovat dole, jak se chovají při použití klasického odličovače, který není dvoufázový. tyhle jsem přihodila do košíku při mojí vůbec první objednávce e.l.f.. má z nich vůbec nejmenší hrot, který se ale také brzy hodně roztřepil, takže dnes už nejsou k použití. bohužel. za mě tedy další, kterým raději řeknu ne > 4/10

Dermacol Precise Black eye marker - abych tu jen nekritizovala, mám tu nejnovější přírůstek z poměrně nové kolekce, která se Dermacolu opravdu povedla. dlouhým a tenounkým hrotem bez problémů nakreslíte tenkou i silnější linku, barva je skvělá sytě černá a výdrž na jedničku, což znamená, že bez problému zvládne a drží celý den. hrot (zatím?) nejeví žádné známky třepení ani vysychání, takže je tedy můžu označit jako moje aktuální favoritky a ráda po nich s klidným srdcem znovu sáhnu > 9/10 plný počet bodů nedostanou, člověk musí přeci jen mít nějakou rezervu ;) ]


po použití odličovače...
jaké linky používáte Vy?

5 komentářů :

  1. Skvělá recenze, Káji, hodně mi pomohla :) Chci linky ve fixe konečně zkusit, já používám gelové, ale už mi dost vysychají, tak budu muset pořídit nové.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, to je něco pro mě :)
    Mám zkušenost se všemi kromě od Maybelline. Elf mi vůbec neseděli a Essence jsem zbožňovala, ale pak jsem po nich měla vyrážku a už je nikdy nechci vidět, ale Dermacol jsou naprosto skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je dobrý, že jsem se s tím článkem tak shodli. Ale mě spíše vyhovují ty od Essence. Nejsou tedy tak hezky černé jako Maybelline, ale alespoň se u nich nevypíše hned ta špička hrotu (nebo to tak alespoň bylo u mě) :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja pouzivam vsetky okrem tych v pere lebo u tych sa bojim ze rychlo zaschnu :)

    Inak ak hladas nejaku peknu a lacnu ceruzku na oci tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/f-kozmetika-neodchadzaj.html

    OdpovědětVymazat
  5. Po této recenzi jsem rozhodnutá ke koupi fixy od Dermacolu:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!