MENU

sobota 13. dubna 2013

b-day wishlist

do mých posledních narozenin jako náctileté (za rok 20 - hrůza!) zbývají už jen dva týdny. a co bych si přála?
# 1 - baseballové mikiny byly hitem minulého roku, ale mně se stále líbí a tu perfektní ještě stále hledám. nejspíše budu nakonec objednávat na internetu, protože je v obchodech už moc nevídám, ale pokud víte, že momentálně je v nějakém obchodě mají, určitě mi napište :) budu vděčná!

# 2 - v poslední době čím dál více ujíždím na košilích. několik jich už mám, ale tahle je perfektní! z eshopu SportsDirect, kde mají mimochodem obrovské slevy!

# 3 - už dlouho mi leží v hlavě, ale protože hodinky v podstatě skoro nenosím, rozhodla jsem se pro napodobeninu těchto krásek od Michaela Korse z ebay v růžově "zlaté". na mě by originál Korsky byly škoda, jelikož bych je neunosila.

# 4 - i když mám kabelek už opravdu spoustu, nemám ani jednu ve světle krémové barvě (pokud nepočítám plátěnku samozřejmě), takže se to určitě chystám napravit :)

# 5 - s příchodem jara nám konečně sluníčko svítí ostošest a mám jen samé tmavé sluneční brýle. také to chce změnu, černá je sice klasika, ale sluneční brýle navíc se rozhodně neztratí.

# 6 - brzy po maturitě odlétáme k moři a to si určitě žádá nové plavky. i na celý zbytek léta, které doufám budu trávit u vody co nejvíce. v H&M mě opět dostaly jejich nové kolekce plavek, ty nemůžu minout!

# 7 - nakonec něco, co nepatří do šatníku, ale velkou radost by mi to udělalo! šnečí BB od Skin79, o kterém už jste všichni četli. nejspíše si udělám radost a věnuji ho jako dáreček sama sobě :D

jaká jsou vaše aktuální přání?


10 komentářů :

  1. Ty hodinky MK mám, ale moc je nenosím, protože mám o ně strach, že je ztratím, odřu, jinak rozbiju... :D A letos mají v HM skvělý plavky, taky jsem si tam jedny vyhlídla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě proto by mi bylo líto za ně dát tolik peněz, abych je nezničila nebo také naopak neunosila :/

      Vymazat
  2. Ta kabelka je dokonalá, můžu se zeptat odkud je?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě :) najdeš ji tady - http://www.sarenza.eu/pieces-toxic-bag-s2612-p0000047027

      Vymazat
  3. Ten šnečí BB bych chtěla vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Do HM musím taky zajít na plavky :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hodinky z ebay mám taky ve watchlistu :) Ty v rosegold barvě jsou nejhezčí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. v háemku mají skvělé plavky, taky budu nějaké nové potřebovat! :D :) a sluneční brýle jsem zrovna dneska objednávala..

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna farba okuliarov :)
    pozývam vás na blog www.natalyburtonweb.blogspot.sk chystá sa giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!