MENU

neděle 24. března 2013

balzámy na rty

krásný nedělní večer! dnes opět větší recenze, tentokrát si vezmu na mušku balzámy na rty. 
jak můžete sami vidět, spíše u mě převládají ty "kalíškové" balzámy ačkoliv díky praktičnosti a pohodlnosti raději používám ty v tubičce. v této recenzi si něco málo přečtete o každém z nich.
[ krasa.cz / Garnier / Isana ]
jahodový balzám - dárek k objednávce v internetovém obchodě KRÁSA.cz, první určitě zaujme krásná jahodová vůně, ale tím to bohužel končí. hydratace je nulová, na rtech je lepivý a samotná tyčinka už se mi po několika aplikacích stačila zlomit, takže se teď s ním pracuje horko těžko. Garnier repair - můj velký pomocník během té proklaté zimy. má opravdu hutnou konzistenci, ale na rtech drží opravdu dlouho. vysušené rty dokáže rychle zregenerovat a nevtíravá neutrální vůně by neměla vadit nikomu. Isana classic - jasný favorit! levný, jemný a hlavně účinný. nejvíc mi připomíná klasické jelení loje, které jsem vždycky ráda používala. na mých rtech funguje skvěle, během vodáckého kurzu mi zachránil úsměv a od té doby ho nedám z ruky.
[ Figs & Rouge / Belae / Lipsmacker / Body Basics ]
Figs & Rouge balm - byl součástí SenzaBoxu a zprvu jsem k němu byla dost skeptická. má velmi zvláštní texturu, zprvu se v něm nachází malé krupičky, které se ale během chvilky ztratí a na rtech je příjemný. vetšinou ho používám před spaním. kromě úst ho prý údajně můžete použít i na celé tělo, já zůstanu pouze u rtů. raději. ještě taková vtipná poznámka, má být třešňovo/vanilkový, ale naprosto poslední, co v něm cítím, jsou právě tyhle dvě složky :D Balea splashy watermelon a lovely raspberry - přiznám se, že tyhle dva voňavé skvosty používám úplně nejméně. hlavně kvůli hutné konzistenci, kvůli které se balzám z kalíšku špatně nabírá. hydratace nulová, na rtech nevydrží, ale zato oba nádherně sladce voní. pokud hledáte nějakou intenzivní hydrataci, zde jí nenajdete. Lipsmacker liplock - podobně jako u balzámů od Baley, je tužší, možná ještě více než předešlé dva a proto po něm nerada sahám. myslím, že ho strčím do šuplíčku a budu ho tam záměrně přehlížet, protože se bohužel minul s funkčností. Body Basics papaya - z těch "kalíškových" můj nejoblibenější. je z nich konzistencí nejměkčí, takže se s ním suprově pracuje a zbytečně se nelepí po prstech. hydratace sice není nějaká světoborná, ale do rtů se hezky vstřebá a určitou službičku udělá. balení je doslova obří, myslím, že ani za boha nebudu schopná ho vypotřebovat :D

jaké balzámy rádi používáte Vy?

7 komentářů :

  1. Ten od garnieru mám taky moc ráda. a jednou bych chtěla zkusit ten figs&rogue, třeba si ho někdy fakt objednám... :D :)
    moc pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka, taky jsem kdysi měla hodně balzámů, v poslední době jsem všechny úspěšně poztrácela, takže ted mám jenom jeden, od Balei takový ovocný a je super :) Taky ty kalíškové moc nemusím, blbě se to z nich nabírá a zůstává to pod nehty.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten srdiečkový je fakt roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  4. az sa hanbim, ale z tych, co tu mas ty, som neskusala ani jeden, rada som pouzivala blistex, teraz dominavam carmex, ale teda vobec ma neocaril, podobne ako eos...

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám rada tie z dmky-malá princezná alebo tak nejak, minulý rok mali limitku-karamelový so šľahačkou a ten bol teda perfektný! :) ináč neobsahujú minerálne oleje a za mňa jednotka.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky radši ty krabičkové a v poslední době jsem se i naučila je používat. Kde jsi sehnala ten poslední balzám? Vypadá skvěle a já většinou nakupuju podle vzhledu:(:D

    OdpovědětVymazat
  7. Nejradši mám ten kalíškový od Body Basic. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!