MENU

sobota 23. února 2013

week in photos #43

tak jsem se dočkala prázdnin - mých posledních prázdnin coby středoškolačka :) potřebuji si trochu odpočinout, ale hlavně je využiju ke studiu. když jsem se dnes ráno vzbudila, za okny mě čekal šok. celou noc a celý den sněží... tolik sněhu jsme tu neměli snad za celou zimu, neuvěřitelný! několikrát jsem slyšela, že celá republika je pod sněhovou pokrývkou, ale nám se to zatím vyhýbalo. škoda, zimní radovánky nejsou nic pro mě... 
 testuji konopnou kosmetiku, jsem zvědavá! :)


11 komentářů :

  1. jéé to ti závidím ty prázdniny, já je měla teďka :D taky jsem si říkala, jak budu dělat věci do školy a ono hovno :D hehe, jako vždycky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se k tomu nutím každým dnem :D zatím úspěšně :)

      Vymazat
  2. Tak .. a teď jsem dostala obrovskou chuť na jahody :D:)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. prala bych si taky mit prazdniny tyjo!
    mas krasnou cicinu ))

    OdpovědětVymazat
  4. miluju random, hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ach to sú krásne fotky..máš úplne úžasný blog :) strávila som pri ňom dneska celé ráno a som úplne v nemom úžase :) nechápem prečo som ťa až teraz našla? ihneď to musím napraviť a stať sa tvojím followerom :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. dneska jsem v kalamitě stavěla sněhuláka :) Doufám, že vydrží... Fotky krásné, jako vždy :*

    OdpovědětVymazat
  7. Jahodyyy ♥ A taky mám jarní, kdybysme bydlely blíž k sobě, mohly jsme se třeba vidět! Sakra.. Taky budu dělat věci do školy, ale dnes jsem se k tomu ještě nedokopala, tak zítra :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, super blog, sleduju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!