MENU

úterý 12. února 2013

week in photos #42

jediné, co si momentálně přeju, je konec zimy. i na mě už dopadají ty špatné nálady a nemám chuť nic dělat... to ani nemluvě o starostech, které se na člověka valí ze všech stran. maturita začíná být mojí noční můrou! jediný lék na nervy jsou nákupy. v neděli jsem opět po nějaké době vyrazila do obchodů - dopřála si trochu balzámu na nervy a také očekávám několik objednaných balíčků, nemůžu se dočkat! :) brzy se objeví new in ;)

mimo jiné chci poděkovat všem svým čtenářům - počet se přibližuje třem stovkám, to si rozhodně zasluhuje nějakou giveaway! těšte se :)

17 komentářů :

  1. Super fotky!
    Těším se na new in ;)

    OdpovědětVymazat
  2. to ovoce <3
    a konec zimy si nepřeješ jediná, dneska zase nasněžilo :(
    z maturity si nedělej hlavu (haha), jistě to dáš :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už z té zimy začínám být zoufalá! :(( :D
      snad máš pravdu, díky! ;)

      Vymazat
  3. krásný kosmetický koutek!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je jen malé odkladiště :D kosmetický koutek mám trochu jinde v pokoji :)

      Vymazat
  4. Cookies ♥ Těším se na new in a maturity všichni zvládnem, neboj!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná písnička od Rihanny a ten klip je... boží :)
    Jinak jsem v šoku, že už máš svojí ELLE :D tichá závist ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle měsíc dorazila nějak brzy, také jsem se divila :)

      Vymazat
  6. Maturitu určitě zvládneš. Všichni před ní mají strach.

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja mám čiernu mačičku s bielym fliačikom pod bradou :) Krásne fotky

    OdpovědětVymazat
  8. nová ELLE je úžasná. už jsem si ji nekoupila asi půl roku, asi si ji koupím. a 50 shades čtu také, dočítám první díl a snad pak někde seženu i ten druhý :) to se nedá nečíst ... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje číča vypadá úplně stejně jako ta naše! Akorát je zrovna nemocná a nevypadá to moc dobře :(
    Krádný fotky každopádně :)

    OdpovědětVymazat
  10. stay je nádherný song! a nová ELLE má perfektní obálku, snad bude skvělý i obsah:)

    OdpovědětVymazat
  11. na tvoje fotky je radost se koukat! řekla bych, že máme stejný plochý štětec a taky pudr - je nejlepší! Micelárku máš z Ladyboxu nebo sis sama pořídila? jak jsi s ní spokojená? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Natálko :) micelárku mám klasicky z DMka. to, že byla v Ladyboxu mě překvapilo, když jsem dnes koukala, co obsahuje. tak jsem ráda, že jsem tenhle měsíc neobjednávala :D zatím jsem jí nezačala používat, mám tu na dopoužívání ještě pár produktů, ale chystám se na ní :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!