MENU

neděle 27. ledna 2013

week in photos #41

jsem vyčerpaná... o víkendu jsem byla na dalším maturitním plese, který byl opět naprosto úžasný! pololetí je pomalu uzavřeno, konečně se zase trochu uvolní napětí ve škole. nicméně začíná pololetí, ve kterém mě čeká maturita. začínám posílat přihlášky na vysoké školy a začínám pociťovat ten velký přelom, který mě v tomhle roce čeká. jsem z toho stále ještě vyděšená, ale doufám, že vše půjde hladce. jako odměnu za tohle stresové období jsem si udělala radost a koupila jsem si nové boty na běhání. konečně! :))

mějte se krásně!


12 komentářů :

  1. Páni, historická studia. To Tě obdivuju, děják mi nikdy nešel. :-)

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, kam se všude hlásíš? Historická studia, to mě úplně děsí :D Já si přihlášky ještě pořád nepodala, příští víkend už musím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím Liberec, Praha a Ústí nad Labem :) humanitní obory.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky. Tak přeju hodně štestí s výběrem školy. Ať dopadneš líp než já, protože já už jsem 4 roky na své vysoké škole nešťastná. .)

    OdpovědětVymazat
  4. jééé YC vosky chci taky vyzkoušet :)

    já jdu po maturitě (teda doufám, že jdu :D) na jazykovku, chci se pořádně naučit anglicky :)

    OdpovědětVymazat
  5. vosk yc by som veľmi chcela,krásny random :)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky a moc se mi líbí ty boty :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmm krásné boty :) to se bude běhat jedna radost. už aby bylo teplo, budu běhat taky!
    svíčku od yankee candle jsem si vždycky přála :)

    OdpovědětVymazat
  8. same super vecicky!
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? prispevok tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  9. fotky máš kouzelné, ostatně jako vždy. Kvůli maturitě si nedělej těžkou hlavu. A proč? 1) Udělalo to miliony, MILIONY dalších lidí, tak proč by jsi to nezvládla ty? ZVLÁDNEŠ. :) 2) Je to ještě daleko!!! :) 3) I kdyby (což se stejně nestane) by jsi to nedala, pořád je tu druhá možnost, takže klííídek. :)
    P.S. nechce se ti udělat něco jako Q&A článek, kde by jsme ti kladli otázky a ty odpovídala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za podporu, tímhle se také pořád utěšuju :D

      nikdy mě nenapadlo udělat Q&A článek, kdyby byl větší zájem, určitě bych ho udělala :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!