MENU

pátek 18. ledna 2013

new in #29

musím říct, že povánoční slevy mě vůbec nezasáhly. všehovšudy jsem si koupila jedno tričko. bude to také nejspíš tím, že s mou drahou maminkou se už moc nakupovat nedá, se sestrou či kamarádkou se mi nakupuje mnohem lépe.
 šátek s vlaštovkami z New Yorkeru - miluju ho! :) a náramek, který jsem dostala od Jarmilky jako jeden z dárečků v BloBoxu.
 bižuterie z Ebay. musím říct, že ceny jsou opravdu skvělé, žádné z těchto naušnic nestály více než dolar, ale ta kvalita je opravdu bídná, takže si další z této cenové kategorie nejspíše objednávat nebudu. už jsem tu měla i takové případy, kdy se rozbily ještě než jsem je nasadila na uši.
 květované tričko s průhlednými rameny z Pimkie a metalický top z GATE, který jsem ulovila právě v povánočních slevách za krásných 158 Kč.
 trička s potisky téměř vůbec nenosím, ale tenhle vlk byl láska na první pohled! C&A
shopper bag z New Yorkeru, která byla ještě dodatečným dárkem k Vánocům :) aktuálně moje nejoblíbenější! konečně velká a prostorná kabelka se zlatým kováním.

17 komentářů :

  1. super kúsky! páči sa mi všetko =)

    OdpovědětVymazat
  2. to vlčí je boží <3 zrovna včera jsem ho měla na sobě

    OdpovědětVymazat
  3. super veci, tá bižu je krásna

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šátek s vlaštovkami je krásný! :) A naprosto s tebou souhlasím, letošní slevy stojí za prd :(

    OdpovědětVymazat
  5. krásné věci :) moc se mi líbí ta kabelka i šperky, i když píšeš, že jejich kvalita je nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně se mi líbí náušničky a ta taška :)

    OdpovědětVymazat
  7. to pimkie tričko je skvělý, líbilo by se mi taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Šátek a shopper bag jsou nejlepší! Kolik stála ta taška? Taky by se mi nějaká podobná hodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, jestli si vzpomínám správně, ale asi 469 Kč.

      Vymazat
  9. tak ten nákup sa ti podaril!! šatka krásna a to tričko ti fakt závidím!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To květovené tričko je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  11. šátek s vlaštovkama je boží :) Ten bych taky brala...

    OdpovědětVymazat
  12. Ta taška vypadá skvěle a tričko s průhlednými rameny taky. Normálně jsem dostala chuť na nákupy, jen kdyby byly nějaký peníze. Po Vánocích je takovejch věcí a žádný peníze, to je šílený! :-@

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!