MENU

pátek 4. ledna 2013

listopadový SenzaBox

s touto recenzí přicházím o dost později, takže už není aktuální, ale Senzabox jsem si objednala spíše s úmyslem porovnání s Ladyboxem, na který jsem už psala recenzi. vybrala jsem si jeden měsíc a oba beauty boxy jsem vyzkoušela, proto bude článek zaměřený spíše na samotné srovnání těchto dvou konkurentů.
musím říct, že balení je krásně sofistikované a jednoduché. co mi možná trochu vadilo je krabička, která už není tak pevná. padlo dost stížností na výstelku krabičky v podobě lýkových hoblin. osobně mi přišla estetičtější než polystyrenové cosi, co jsem našla v Ladyboxu a nějaký problém, že by špinily či něco podobného, jsem neměla.
Listopadové číslo obsahuje
Figs&Rouge bio balzám na rty, obličej, ruce či tělo (plné balení)
Green Line odličovač očního make-upu (plné balení)
label.m šampon (vzoreček)
CHI vlasové hedvábí silk infusion (vzoreček)
Lavera přírodní korektor (plné balení)
tetesept mořská sůl do koupele

co se obsahu týče, nechci teď znít nějak nevděčně, ale celý box jsem obrátila naruby, prozkoumala produkty a přišlo mi, že vlastně nic moc neobsahoval. je mi samozřejmě jasné, že zavděčit se náročným zákazníkům s velkými očekáváními je těžké. také to může být tím, že mě některé produkty jednoduše neoslovily. člověk tyto beaty boxy už ale kupuje s vědomím, že ne všechno, co v něm najde, může upotřebit. 
největší radost jsem mi udělalo hedvábí, o kterém jsem už dost četla a přemýšlela jsem o jeho koupi. nakonec jsem ho ale darovala a radost z něj snad bude mít moje kamarádka. zbytek produktů mi smutně leží v krabičce, v které přišly a bojím se, že některé ani nevyužiji  jako například dvoufázový odličovač, který se ne a ne spojit, aby byl použitelný k odlíčení nebo korektor, který absolutně nekryje a je přehnaně parfemovaný. vzoreček šamponu se hodí někdy na cesty, kdy s sebou nechcete tahat velká balení. balzám na rty, který je překvapivě i na celé tělo, se hodí vždycky.

sečteno, podtrženo tento box mě hodně zklamal. tím samozřejmě Senzabox neházím do žádného pomyslného koše. spokojenost zákazníka závisí čistě jen na obsahu těchto krabiček a bohužel toto číslo má za mě palec dolů. škoda, protože hned prosincové číslo se mi velmi zamlouvalo! 

4/10

3 komentáře :

  1. mě tyto balíčky vůbec nelákají .. přijde mi trapné, že všem přijde úplně to samé ... kdyby nikdo netušil, co mu přijde, bylo by to zajímavější a určitě by to mělo větší úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    OdpovědětVymazat
  3. těší mě, že máš takovou radost, že jsem se vrátila :) je to milé.
    koťátko dostanu až v jeho 13. týdnu, takže už tak maličké zase nebude a tak jako tak, časem z něj vyroste dospělý jedinec, ale to mně nevadí, já mám kočky strašně ráda a už se na ní moc těším! bez ohledu na to, jak mi to zkomplikuje život, protože ta radost, kterou mi bude jistě dělat, bude k nezaplacení!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!