MENU

čtvrtek 10. ledna 2013

BloBox

BloBox je pojem s kterým přišla Bella. jedná se o smíchání beauty boxů s blogerským swapem, který jsme mohli vidět například u Mii. do této "soutěže" se ale mohl zapojit kdokoliv, nehledě na to, zda má blog či ne. stačilo se přihlásit a Bella každému vybrala parťáka/parťačku :)
téma prvního BloBoxu znělo pohoda. člověk měl jednoduše sestavit balíček s věcmi, které mu slovo pohoda evokují nebo s ním nějak souvisí. minimální počet dárečků, které by měl box obsahovat je pět. já osobně moc ráda obdarovávám a kupuji dárečky, takže hned jakmile jsem přihlásila, vymýšlela jsem dárečky pro mou polovičku. do boxu můžete dát téměř cokoliv - kosmetiku, šperky, sladkosti, handmade produkty...
celá nadšená jsem letěla na poštu, když mi balíček přišel. byla jsem natěšená a zvědavá jako malé dítě! tady už dárečky, které jsem našla ve svém BloBoxu - vonná svíčka, krém na ruce, náramek, balzám na rty, lak na nehty, čaje, něco na zub, samolepky a vánoční ozdoba. balíček mi udělal opravdu velkou radost, protože těch dárečků bylo tolik! :) obsah balíčků, které jsme si darovaly byl sice v pár maličkostech podobný či dokonce stejný, ale na mém nadšení to rozhodně nijak neubralo.
a co jsem v BloBoxu darovala já? naušničky, čokoládu, vzorečky krémů Bioderma, mé oblíbené čaje, vzorek vůně Roberta Cavalli, essence nude lak na nehty a Balea sprchový gel :)

tahle zkušenost byla velmi příjemná, už dlouho jsem neměla takovou radost i z drobností. určitě bych doporučovala každému, aby si třeba i jen jednou tuhle přátelskou výměnu zkusil. třeba poznáte nové přátele, dostanete milý dárek, ale hlavně budete mít pocit, že jste někomu úplně cizímu mohli udělat radost! zúčastnili jste se také? 

9 komentářů :

  1. Jé, Káji, moc ráda bych si něco vyměnila s tebou, to by bylo super :) Ještě žádnou takovou zkušenost nemám a věřím, že to udělá větší radost než senzabox nebo ladybox :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto bol vážne skvelý nápad! :) A takémuto balíčku by som sa aj ja veľmi potešila :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten balíček od tebe by mi udělal velkou radost, samé krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. o tom slyším prvně ale určitě bych do toho šla, vážně to zní zajímavě a věřím tomu, že i takové maličkosti dokážou udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle nápad se mi moc líbí :) Jestli bude druhé kolo, zúčastnila bych se hrozně ráda taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. To mi připomíná takové to školkové štěstí v obálce za deset korun, kde byla nějaká maličkost. :) Je to moc pěkný nápad a věřím, že to potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. vymenili ste si krásne veci! :) a moja, počuj, odkiaľ máš tú vzorku vône roberta cavalli? nejaký tip, kde zohnať lacné vzorky? chcem totiž zainvestovať do veľkého parfumu a potrebujem poriadne testovať :) ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!