MENU

čtvrtek 1. listopadu 2012

week in photos #35

čas je prostě neúprosný .. ať jsem sebevíc chtěla, dřív jsem si bohužel čas na nový článek nenašla. poslední tři týdny byly opravdu dost náročné. proto jen doufám, že v příštích dnech už to bude volnější a články budou přibývat :) mějte se krásně a nenechte si tím pochmurným počasím zkazit náladu!


9 komentářů :

  1. Bylas na svatbě jo? A takových vzorečků vůní, taky chci vyzkoušet něco od Lancome nebo Guess :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano :)) můžu jenom doporučit la vie est belle od Lancome, ta je opravdu nádherná!

      Vymazat
    2. já chci taky na svatbuu, ještě jsem na žádné nebyla:(

      Vymazat
    3. pro mě to byla taky premiéra :)

      Vymazat
    4. Já už mám naštěstí první svatbu za sebou delší dobu, ale bála jsem se toho jak čert kříže, ovšem teď bych šla klidně znovu a hned :D

      Vymazat
  2. Lancome mi taky hodně voní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kytičky - jééé ♥ krásné!!
    A ty vzorečky vůní bych taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten dort vypadá nádherně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!