MENU

pondělí 8. října 2012

Pearls & Poodles

pod módním chameleonem si vybavím pouze nádhernou Milly z Pearls & Poodles z Velké Británie. pokaždé mě překvapí novým účesem, outfitem nebo krásným líčením. ať si obleče cokoliv, stále vypadá skvěle! :) její kosmetické články mám ze všech nejradši. znáte ji?



7 komentářů :

  1. Já si teda nemůžu pomoct, ale hrozně mi připomíná Ejvi... Nejen obličejem, ale i pózama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si říkala, že mi někoho připomíná! :))

      Vymazat
  2. she is gorgeous and has perfect style!

    xx

    OdpovědětVymazat
  3. na první fotce jí to sluší :) je hezké vidět někoho, jak na sobě dbá v každém detailu.

    OdpovědětVymazat
  4. pristane jej to:) na prvej fotke má perfketné vlasy .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!