MENU

úterý 11. září 2012

garnier fructis oil repair 3

všem přeji krásný večer! v dnešním článku bych se chtěla věnovat nové řadě vlasové kosmetiky značky Garnier Fructis a to řadě Oil Repair 3, která u nás sice ještě dostupná není, ale řekla bych, že je na co se těšit :)
celkově nejsem moc zastáncem dražší vlasové kosmetiky, protože šampon za 30,- a 300,- má na mých vlasech bohužel téměř stejné účinky. tohle kombo jsem si koupila čistě náhodou jen kvůli tomu, že mi můj poslední šampon a kondicionér docházel. tato řada nabízí mnoho druhů šamponů/kondicionéru/balzámů a dalších produktů přesně dle vašeho typu vlasů. zázračná by měla být díky třem pečujícím olejům, které tato řada obsahuje. oleje z oliv, avokáda a shea, které by měly regenerovat a vyživovat do hloubky.

já jsem sáhla po produktech určené na suché a střapaté vlasy, i když je mám celkem jemné a rychle se mastí. celkově mě s těmito "rozděleními" vždy udivují, protože ve výsledku budou výsledky asi totožné, ale nevadí. vlasům tahle péče rozhodně neublížila, ba naopak. vlasy mi přijdou příjemnější na dotek, mohla bych říct, že jsou dokonce silnější a lesklejší. oba produkty nádherně voní - hlavně pak kondicionér, tu vůni jsem si zamilovala a zároveň jí nedokážu pořádně popsat :D připomíná mi ovocné žvýkačky, i když to asi skutečný záměr nebyl. u kondicionéru bych se ještě zastavila, protože je to pro mě boží výtvor - zatím jsem totiž nenarazila na kondicionér, po kterém by se mi tak bezproblémově rozčesávaly vlasy. a to že je mám pořádně cuchací.
až tato řada dorazí k nám rozhodně zajdu pro další balení šamponu i kondicionéru a podívám se i po zbylé vlasové péči, pokud vůbec dorazí. teď už můžu jen doufat, že ano, protože za to opravdu stojí!

10/10

5 komentářů :

  1. určitě taky vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo pečující oleje jsou fajn :) Garnier je taky fajn, takže po tomhle se rozhodně podívám, díky za tip, Káji!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po tomhle se příště mrknu až budu v Německu, snad ho budou mít :)) Už podle balení vypadá super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!