MENU

středa 8. srpna 2012

mascaras

přeji všem krásné odpoledne, jsem teď v jednom kole, takže s články to zase vázne. už v pondělí mě čekají závěrečné zkoušky v autoškole, počítám s tím, že to napoprvé neudělám, ale uvidíme. dnes článek o mých (ne)oblíbených řasenkách! 

1 - AVON superSHOCK
moje naprostá favoritka už několik dlouhých let. kartáček i štětinky jsou gumové a stejně dlouhé. řasy nádherně "pročeše" právě díky velkému množství štětinek, oddělí a co je hlavní - neslepí je! sice neprodlouží, ale zahustí, což se mi líbí mnohem více. dá se samozřejmě používat v kombinaci s dalšími řasenkami, jak to často dělám. dodnes jsem nenašla řasenku, která by mi vyhovovala právě jako tahle. strhávám jí jeden bodík kvůli poměrně rychlému vysychání.

9/10


2 - L´Oreal Volume Million Lashes
další řasenka, kterou bych zařadila mezi ty oblíbené. velký kartáček, který nemá tak husté štětinky, což je právě příčina slepování řas. slepení ale není až tak markantní jako u dalších řasenek. co na téhle řasence ale miluju je její vůně - jsem asi úchyl, ale neuvěřitelně mi voní! :D velké plus u mě má za prodloužení řas a černočernou barvu.

8/10


 3 - Rimmel Lash Accelerator
tahle řasenka pro mě byla jedním velkým zklamáním. kartáček se mi zprvu zdál šikovný na používání, protože je uprostřed nejširší a ke koncům se zužuje, ale bylo to přesně naopak. je také o dost menší než běžné kartáčky. řasy opravdu prodlouží, to se musí nechat, ale také má prvenství ve slepování, takže za mě ne!

3/10


4 - Estée Lauder Sumptuous
k této řasence jsem byla ze začátku dost skeptická hlavně proto, že jsem si hodně navykla na gumové kartáčky. takže jsem si pomyslela, že mě určitě nijak extra nenadchne. právě naopak. hustý kartáček řasy "pročeše" a zároveň prodlouží. řasy slepuje úplně minimálně.

8/10

5 - Maybelline One by One
už jen proto, kolik jsem na ní slyšela kladných ohlasů, jsem si jí musela koupit. větší gumový kartáček, podobný Volume Million Lashes. no říkala jsem si - ta musí být skvělá! teď jsem ráda, že mě vyšla jen na polovinu ceny, protože mi absolutně nevyhovuje. při aplikaci mám řasenku snad všude jen na řasách ne, věčná škoda. o slepených řasách ani nemluvě, takže další jasné ne!

2/10


máte některou z výše uvedených řasenek, jak jste s ní spokojené? pokud máte tip na nějakou řasenku, která by stála za zmínku a nebo vyhovuje Vám, určitě napište :)

16 komentářů :

  1. Souhlasím s tou Avonkou, je opravdu skvělá. S jinými nemám zkušenosti, a ani neplánuji, momentálně mám novou z Oriflamu a jistojistě vím, že si ji budu kupovat už pořád :)

    OdpovědětVymazat
  2. superSHOCK, je super, až dodělám ty co tady mám, vrátím se k téhle, protože nádherně pročeše, ale s tím vysycháním, máš pravdu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Držim palce v při těch zkouškách ;)
    Já mám tu Lash Accelerator a mě teda vyhovuje, nezdá se mi, že by tolik slepovala, a kartáček mi přijde taky fajn (předtím jsem měla ještě mnohem menší)

    OdpovědětVymazat
  4. a to som si tú poslednú chcela kúpiť, takže asi nie.
    tá 4. je tiež podľa mňa super :)

    OdpovědětVymazat
  5. držím moc palce, aby jsi testy v autoškole zvládla na výbornou!!
    superSHOCK od Avonu mám a též je to moje velká favoritka:)

    OdpovědětVymazat
  6. haha s tou poslední souhlasím! hrůza a děs! navíc se mi u to hrdlo u té tuby s barvou se úplně promáčklo, celé se to opatlávalo a ten kartáček byl postupem času taky nějaký chatrný.
    od Lorealu mám tu podobnou extra volume collagane a je to ta nejlepší řasenka na světě! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám ani jednu, já už takový rok i více nedám dopustit na Miss Sporty, zkrátka mým řasám naprosto vyhovuje :) Ale od Avonu jsou též dobré řasenky. Držím palce na zkoušky, to dáš!!

    OdpovědětVymazat
  8. Úplne súhlasím riasenka od AVONU supershock je podľa mňa tiež jedna z tých naj, naj :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, pozývam ťa na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. ano, mám to stejně shock od avonu je bezkonkurenčně nejlepší*]] ostatní nemám

    OdpovědětVymazat
  10. Na tú od Avonu som už počula veľa chvály! Ja mám teraz dve, jednu GOSH (asi som ju cez víkend stratila, do pekla:D) tak tá bola super fakt, a lacnejšiu essence takú zeleno-žlto-čiernu, tiež super, len rýchlejšie vyschla.

    OdpovědětVymazat
  11. Od Avonu používám taky řasenky teď mám právě Colortrend, ale stejně je nejlepší Rimmel Extra wow lash♥:)

    OdpovědětVymazat
  12. Z avonu, ale inú a je super :)

    OdpovědětVymazat
  13. presnepresnepresnepresne, ohh! Musím to tu komentovať strašne, jaaj :D
    avoniacke riasenky za 3-4 eurá sú oproti Dior za 30 bohyne!! Tu Loreal mam tiež, je super! a taktiež som si kupila tuto istu od Maybelinne za 13e v Írsku a tiež som z nej natešená podobne jak ty, hmmmm :))))) som mylela, že to len ja som vadna :D

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně! :-D Tohle je moje druhé tělové máslo od TBS a určitě není poslední! :-) A děkuju moc :-))

    OdpovědětVymazat
  15. aj ja mám supershock a tiež mi už vyschla skôr ako som ju minula :/ a tiež mám wonderlash z oriflamenu a je skvelá a mne aj predĺži

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem zkusila všechny uvedené řasenky, krom té od Estee a tu One by one jsem měla v originální verzi. Se ssuper shockem souhlasím, ale dost mě štve, že řasy neprodlužuje... A tu od Rimmel mám ráda! Není nejlepší jakou jsem měla, ale dala bych jí asi 6 nebo 7 z 10! :) Ale rozhodně pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!