MENU

čtvrtek 9. srpna 2012

#3 giveaway

přes časem jsem slibovala giveaway, tak tu s ní konečně jsem a opět obdaruji jednoho z Vás - mých pravidelných čtenářů!

dáreček v podobě matujících papírků a zrcátka (oba výrobky značky Forever 21) pro kontrolu Vašeho dokonalého a krásného vzhledu :)

ráda bych obdarovala člověka, který můj blog navštěvuje delší dobu a pravidelným čtenářem se nestane jen kvůli rozdávání dárků. nezapomeňte přidat kontakt a pokud máte nějakou poznámku, vzkaz či otázku, tak zde máte možnost! moc Vám všem děkuji, jste to Vy, pro koho tenhle blog dělám :)

giveaway ukončím poslední den prázdnin - 31.8. 2012

32 komentářů :

  1. sledujem ťa už dlho :) a krásna GA !

    sdubravova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. To zrcátko je přenádherné!:) Poslední dobou mě fascinují květinové vzory.

    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. taky tě sleduju už dýl :) originání blog stejně jako originální giveaway

    M.Prustomerska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná giveaway :) Také tě sleduji už celkem dlouho :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju tě už dýl :-)
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný,Krásný!:)
    Sleduji:)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jeej to zrkadielko.. nádherné, skvele si vybrala :) a sledujem ťa od kedy sama blogujem takže to je už dosť :)

    domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj blog mám moc ráda, doufám, že to víš :)!
    Vždycky se těším na nové články, které u tebe najdu, nejradši mám tvé randomy, new in a taky tipy na blogy, ptž se vždy trefíš i do mého vkusu. Jako tvoje čtenářka tvého blogu jsem už strašně dlouho a hlavně i tvoje komentáře u mě na blogu mě vždy potěší :), pokračuj jen, tak dál.

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý nápad! :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, to zrcátko je hrozně roztomilé :)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. jeej to je skvelé :))

    fashionparadis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. jů, je to krásně sladěné vypadá to fakt moc hezky :)

    surovych.lucie @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. poznámku snad ani nemám, jen, že mi tahle giveaway přijde jako jedna z mála FP :)..

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji ti už určitě pár měsíců, takže rozhodně nejsem člověk, který by klikal jen kvůli výhře :))
    souhlasím s Natalii :)

    hartlova.d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju tě doufám i přes blogger, protože většinou blogy sleduju hlavně přes bloglovin :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tvuj blog sleduji uz dlouho pres bloglovin :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji delší dobu ;)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sice jsem si matující papírky objednala ted z elfu, ale nevadí. Vybrala jsi dokonaloe ladící dvojičku, která se hodí vždycky! Sleduju tě ještě dávno než jsi měla tnehle blog, takže si to zasloužím :D:D
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to zrcátko je super roztomilé:) Také tě sleduji dlouho, už pod druhou přezdívkou:)) Nejraději mám tvoje random posty:)
    terezakreuselle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Už ťa sledujem dosť dlho :)
    es159@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Super soutěž, vybrala jsi skvělé dárky! :) Tvůj blog sleduju dlouho a moc mě bavíš, takže jen tak dál! :)
    francebaby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Super soutěž Kájo :)
    fashioninmysoul@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nedávno jsem tě začala sledovat:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju už nějakou dobu :)
    Jinak to je moc krásná giveaway!
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. nesleduji sice přes blogger neb ho nevedu, ale chodím tady už od úplného začátku, vždyť víš :) tak doufám, že se také mohu přihlásit :) roztomilé dárečky :)

    bu.adriana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jé, to je super! :) Tvůj blog mám strašně ráda a chodím na něj už dlouho. Jsi můj velký vzor! :) A cena je super. ;)
    kiki.kampik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem ťa už nejaký čas,milujem tvoje fotky :) Ceny sú nádherné
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Moc hezký dáreček! :) Sleduju tě už nějaký ten pátek, máš takový strašně sympatický blog! :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tvůj blog sleduju od začátku a mám to tu moc ráda:))tvoje fotky jsou užasný:))
    kristenhugs@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem sice nová čtenářka, ale rozhodně ne kvůli této soutěži. Líbí se mi tu! :) Nejraději si přečtu článek typu new in.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sice jsem se přidala teprve dneska, protože jsem na tvůj blog náhodou někoho narazila, ale určitě se sem budu vracet, máš to tu pěkné.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Na tvůj blog jsem chodila ještě za dob, kdy jsem neblogařila :) ale přidala jsem se k tobě až teď, to ano. :)

    kejmii3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!