MENU

pondělí 2. července 2012

week in photos #26

konečně Vám můžu popřát pěkný prázdninový den :) sice dnes není takové horko jako bylo předešlé dny, ale to mi vůbec nevadí. začínám z těch šílených veder být otrávená, protože se nedá dělat nic jiného než jen ležet u vody. o víkendu mi to nevadilo, hlídala jsem malého jedné naší známé a u bazénu jsme řádili celý den :) dnes jsem měla poprvé jízdu v autoškole a musím říct, že mi docela spadl kámen ze srdce - hrozně jsem se bála! ale nakonec to není tak strašné. zítra si udělám výlet za sestrou do Liberce na její promoci, takže to taky pořádně oslavíme! :) jak si užíváte první prázdninové dny Vy?


19 komentářů :

  1. Krásná trička pořídilas :) A co to je za pitíčko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bio bezinková limonáda Belvoir :)

      Vymazat
  2. super fotky :) malý je zlatý.

    OdpovědětVymazat
  3. a to mě teda vůbec nevadí, válet se celý den u vody :D dělala jsem to tak včera a zítra tomu nebude asi jinak :D uvidím!

    jinak hádám že trička jsou ze slev? já taky chci vyrazit někdy příští týden to omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, u nás jsou teď opravdu velké slevy :))

      Vymazat
  4. Príma trika.. :) taková veselá, barevná.. :)
    Se máte všichni, jak užíváte léto...

    OdpovědětVymazat
  5. tady byl někdo nakupovat :) jinak jakej byl madagaskar? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenom malinkej nákup :)) Madagaskar byl skvělej, fakt se mi moc líbil :)

      Vymazat
  6. ta limonáda je neskutečně dobrá! <3

    OdpovědětVymazat
  7. jak se ti líbil Madagaskar? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byl opravdu skvělej, možná se mi líbil zatím vůbec nejvíc ze všech dílů :))

      Vymazat
  8. doufám, že přidáš fotku outfitu na promoce, mě to totiž čeká za týden a něco a nemám tušení v čem půjdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žádnou fotku jsem bohužel neudělala :( ale měla jsem klasicky černý šaty s balerínkama. lidi to nějak moc neřešili, kdybys viděla některý ty hrůzy, co měli promující na sobě... no šílenost!

      Vymazat
  9. Krásne fotky a to posledné tričko mám tiež ale v inej farbe :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. krásné fotky, ty barvy triček jsou úžasné :) na madagascar se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  11. parádne fotky :)

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta zmrzlina vypadá báječně .... Liberec je nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!