MENU

úterý 31. července 2012

holiday wishlist

blíží se výplata a všude "zuří" slevy, takže hurá na nákupy, co takhle hned zítra? tak ale po pořádku, co nutně potřebuju?

# 1 - sukně : nezáleží ani tak na střihu a barvě, hlavně aby skvěle padla! [ H&M ]

# 2 - prostorná černá kabelka : naprostá nezbytnost, mám sice už dvě, ale už tak nějak "okoukané". nejlépe se zlatým kováním, tahle od Marca Jacobse se zdá jako nejlepší, leč ne moc dostupná volba! [ MARC JACOBS ]

# 3 - parfém Daisy by Marc Jacobs : aby Marca nebylo málo, máte s tímto parfémem někdo zkušenost? sháním příjemnou a lehkou letní vůni.

# 4 - falešný roztahovák : [ TOPSHOP ]

# 5 - barevné klínky : v osmnácti letech mi stále ještě roste noha, takže z mých klínků jsem povyrostla a místo černých chci tentokrát nějaké barevné. [ DEBENHAMS ]

# 6 - neonová šála : jelikož nejsem takový odvážlivec, tak volím neon jen v podobě doplňku. [ TOPSHOP ]

# 7 - psaníčko : naprosto ideální letní doplňek k moři! [ DEZSO ]

15 komentářů :

  1. Tá kabelka je dokonalá a psaníčko na leto tiež :)

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že toto všetko by som prijala tiež :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné věci ! a tu kabelku od Marca Jacobse bych si taky nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Daisy voní úžasně! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Botičky,kabelka,palmová taštička ( psaníčko ) a úžasná vůně,to vše si taky přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně skvělý :-) Daisy voní nádherně, ale je to taková podzimnější, malinko těžší vůně... já přemýšlím nad Daisy Eau SO fresh :-) Do sbírky! :-D Jinak děkuju... no a ten foťák dělá ze všech lidí bubliny! A nejvíc ze mě! :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. taky hledám větší černou kabelku .. zatím jsem nikde nic pěkného nenašla. a když, stojí 2 tisíce a do toho se mi dvakrát nechce ..

    OdpovědětVymazat
  8. niektoré z toho môžes kúpiť aj mne :DDD

    OdpovědětVymazat
  9. ta sukně je skvělá a parfém od Marca bych brala hned! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta sukna je prekrasna!! velmi dobre vybery :)

    OdpovědětVymazat
  11. uzasny vyber, hned by som si vedela vybrat, dufam, ze sa potom s ulovkami pochvalis:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty boty jsou úžasné. A ten parfém mě taky láká... Akorát je trochu pro mě nedostupný a má ho každý... Tak přemýšlím o toaletní vodě od Yves Rocher s vůní manga. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z té jejich nové kolekce? :) zrovna včera jsem jí v YR "očuchávala" a je moc příjemná! :)

      Vymazat
  13. Pěkné věci, taky bych si vybrala :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Tie laky na nechty mám tiež, no jediná vec čo sa mi na nich neľúbi je, že rýchlo vybledne farba :/ Inak su perfektné :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!