MENU

pondělí 30. července 2012

freeman facial peel-off mask

dnešní recenze bude patřit slupovací masce značky Freeman, která svými výrobky, především maskami známá. psala jsem o ní už v tomto new-inu, ale po jejím dalším použití musím říct, že chyba byla na mé straně, ne v samotném výrobku :)
když jsem masku nanášela úplně prvně, na obličej jsem nanesla opravdu silnou vrstvu a poté se divila, jak je možné, že stále neschne?! stěží jsem si z obličeje sundala a byla jsem zklamaná a naštvaná zároveň. před pár dny jsem se rozhodla dát jí druhou šanci a zjistit, co jsem udělala špatně. nanesla jsem o poznání slabší vrstvu a bingo! maska do deseti minut opravdu krásně zaschla a dala se lehne sloupnout. při sloupávání musí každý počítat s menší bolestí, kvůli chloupkům a také obočí, na které jsem si chytře masku také nanesla.
konzistence je trochu tužší a špatně se dostává dolů. vůně by měla připomínat okurky, což mi připomíná jen tak vzdáleně. někteří si stěžují na pálení, ale to nemůžu potvrdit, protože mě maska vůbec nepálila a to ani v okolí očí. po sloupnutí masky je pleť krásně vypnutá, zbavená nečistot a u mě i zmatněná. nakonec jsem opravdu ráda, že jsem této masce dala druhou šanci a přemýšlím o koupi nějakých dalších masek právě této značky.
8/10

10 komentářů :

  1. Miluji slupovací masky! Doma mám od Oriflame,která je jasmínová.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Slupovací masky jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle je moje oblíbená :)

    Anna

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle slupovací masky mám moc radí, hrozně mě baví je sloupávat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle blbou chybu s velkým nánosem jsem udělala taky poprvé u slupovací masky Ryor :D jinak já Freeman masky mám hrozně ráda! Momentálně střídám citron&máta a avodáko&oves obě jsou výborné! Je pravda, že tahle mě ale také láká ... takže si jí brzo určitě také pořídím, protože právě ta menší bolest při tom slupování se mi hrozně líbí a baví mě :D:D:D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ja som este ziadnu olupovaciu masku nepouzila, ale teraz si ma normalne navnadila :)

    OdpovědětVymazat
  7. slupovac masku jsem ještě nevyzkoušela ale plánuji že si ji koupím takže možná že si koupím tuhle :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že do téhhle masky taky zainvestuju! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od téhle značky mám tělový peeling a jsem spokojená, o té masce taky uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. O tomto přípravku jsem ještě neslyšela, ale vypadá to dobře. Ikdyž jestli mne to taky nebude pálit, moje pleť je hodně náchylná na pálení, takže nemůžu mít každé přípravek. Ovšem pokud je vůně okurková (ikdyž vzdáleně okurková) pouvažuji o koupi, okurková vůně patří mezi mé favority mezi vůněmi :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!