MENU

sobota 26. května 2012

vamp

přeji krásnou sobotu, zrovna vyrážím do města na slavnosti zahájení lázeňské sezóny, tak doufám, že nám vydrží tak krásné počasí celý den. připravila jsem na dnešek opět líčení, tentokrát ve stylu ženy vamp.
pro toto líčení je základem bezchybná pleť, kterou já rozhodně nemám, proto jsem si musela pomoct make-upem a korektorem. na víčka jsem nanesla téměř tělový stín s menším shimmerem a namalovala jemné kočičí linky. dominantou celého líčení jsou temně rudé rty s matným efektem. 

použité produkty
TVÁŘ
Benefit Porefessional
- Dermacol make-up cover
- Maybelline pure.cover korektor
e.l.f. contouring blush&bronzing powder
- Rimmel Stay matte pudr

OČI
NYX báze pod oční stíny
e.l.f. WARM paletka 32 očních stínů
Loréal Volume Million Lashes řasenka
AVON SuperSHOCK řasenka
- essence eyeliner pen

RTY
- Miss Sporty perfect colour lipstick, odstín 056



15 komentářů :

  1. Sluší ti to! Ta rtěnka vypadá skvěle! :)

    http://ldifferent.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. máš dokonalý tvar rtů a ta červená rtěnka... moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. na tmavé rtěnky já nejsem, nemám odvahu :)
    úplně mi přijde, že tady vypadáš jinak, než jak tě mám v podvědomí z jihých fotek, čím to může být? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to netuším, ale také se s touhle rtěnkou přijdu úplně jiná :D

      Vymazat
  4. podle mě ti moc nesluší tvar obočí, který máš, ale pokud ti to tak vyhovuje a líbí se ti to, rozhodně ti to neberu :)
    červené rty miluji! ♥:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, rozhodně si ho nech narůst hustější. Taky jsem mívala podobné obočí a všichni mi říkali, že mi nesluší, tak jsem poslechla, nechala si ho dorůst a všichni jsou spokojení, včetně mě :)
      Ovšem červené rty se ti mega povedly! Jů!

      Vymazat
    2. holky, nejste první, kdo mi tohle říká :) také přemýšlím o tom, že si ho nechám trochu narůst. jsem hold zvyklá si ho takhle trhat už od nějakých 14ti let.

      Vymazat
  5. nejlepší líčení! miluju tmavý rtěnky:))

    OdpovědětVymazat
  6. krásný, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na cestě ke mně je Porefessional od Benefitu tak jsem na něj pěkně zvědavá, jak vyhovuje tobě? :) Koukám že ten make up cover na tobě vypadá přirozeně, jen já jsem asi šáhla po špatném oranžovém odstínu :( jaký vlastníš ty? Předem děkuji za odpovědi a chválím líčení! Ta rtěnka ti hrozně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě je Porefessional naprosto zázračným produktem, teď už si nedokážu představit líčení bez něj, protože na T-zónu je naprosto geniální. mám ten nejsvětlejší odstín - 208, který je opravdu hodně hodně světlý, sama se divím, že vždy tak pěkně splyne :)

      Vymazat
  8. Jůůů, ta červená rtěnka vypadá skvěle a sluší Ti!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. Šíleně ti sluší červená rtěnka^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!