MENU

neděle 20. května 2012

new in #17

dnes jen pár úlovků z obchodů, sekáčů a podobně. pomalu začínám svůj šatník připravovat na léto, protože jsem zjistila, že mám akutní nedostatek svršků. z wishlistu jsem si odškrtla conversky, které jsem si pořídila už někdy v březnu, ale doteď jsem Vám je neukázala. z Anglie jsem si nakonec přivezla jen nádherné spodní prádlo značky La Senza.
 [ New Look ]
 [ New Look ]
 [ F&F ]
 [ Converse All Star ]
 [ F&F ]
 [ od Ejvi ]
 [ La Senza ]
[ naušnice - Accessorize ; prstýnek, naušnice - Bijou Brigitte ]

19 komentářů :

  1. to prádlo je naprosto nádherné! strašně se mi takové líbí. mám jen pár podobných kousků z Top Shopu ...

    OdpovědětVymazat
  2. To prádlo je úúúžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. jéé ty kalhotky jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi úúplně všechno! a tu tašku od Ejvi bych brala všema deseti ;)

    OdpovědětVymazat
  5. brala bych úplně všechno :) krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím souhlasit, brala bych vše :)! Dnes jsem se právě koukala po těch balerínách z FF a zamilovala jsem si je, jsou pohodlné ?

    OdpovědětVymazat
  7. Och, to prádlo! I ostatní věci jsou moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. tričko! prádlo! conversky! doplňky! nádhera nádherná

    OdpovědětVymazat
  9. jasně, že by byl ten make-up vhodný na mastnou pleť, není ani trochu mastný, je matující a já sama mám smíšenou pleť, takže perfektní. samozřejmě přes den se zase začneš lesknout, ale máme přeci svoje tajné zbraně matující papírky a pudr :) s žádným make-upem nebudeme dokonalé celý den, pokud máme mastnější pleť. bohužel. ale já si tenhle make-up fakt zamilovala. jeho obal, jeho konzistence .. pocit na pleti, jako bys žádný make-up neměla .. nádhera.

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tenhle typ spodního prádla úplně miluju! Vypadá nádherně.. já chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky máš moc pěknéj blog :)

    jukni se prosím sem :)

    www.simonakuruczova.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. najdokonalejšie nohavičky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!