MENU

úterý 22. května 2012

chloë sevigny

Chloë Sevigny jsem obdivovala už jako malá, kdy jsem si klidně i několikrát dokola pouštěla filmy, ve kterých hrála. je nevyzpytatelná, krásná a neuvěřitelně inspirující. 

9 komentářů :

  1. mě teda sympatická není, ale každý máme jiný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasná, hrozně se mi líbí ten předposlední outfit, je tak jednoduchý ale přitom úžasně sladěný :) Vlastně se mi líbí všechny až na ty ponožky v lodičkách :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ji mám neskutečně moc moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  4. někde se mi líbí moc, jindy vůbec, připomíná mi CB ze sexu ve městě...

    OdpovědětVymazat
  5. styl má opravdu perfektní!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě přijde jako by byla chlap, šaty se na ni třeba vůbec nehodí. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. ma nieco do seba :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!