MENU

sobota 28. dubna 2012

green or blue?

už skoro týden se neobjevil nový příspěvek, za což se omlouvám, ale musím se opět vymlouvat na nedostatek času. dnes tu pro vás mám ale recenzi laku na nehty značky UMA
lak jsem koupila v Německu, protože jsem se se značkou UMA u nás zatím nesetkala, ale má být v dostávání v MY na Národní v Praze. většinou se zeleným odstínům laků na nehty vyhýbám, protože tuhle barvu opravdu moc nemusím ( tímto se omlouvám Dazz :D ). bylo a stále je pro mě hodně těžké vlastně určit o jakou barvu se jedná, protože jednu chvíli se mi zdá do zelena a druhou spíše do modra. ve skutečnosti se mi ale zdá spíše do zelena než do modra, jak je vidět na fotce. zároveň  má jemňoučký zlatý shimmer.
[ green glitter ]
lak má poměrně uzounký štěteček, čehož jsem se ze začátku dost obávala, ale nakonec mi to aplikaci i dost usnadnilo, protože konzistence je poměrně dost tekutá a rychle zasychá. v jedné vrstvě nekryje až tak dobře, ale ve dvou už bez problému. mile mě překvapila i finální výdrž laku, ze všech drogérkových laků mi právě tento na nehtech drží jako přibitý už třetí den, což u mě opravdu běžné nebývá. celkově nemám co bych vytkla.

10/10

10 komentářů :

  1. máš krásné nehty! a mě se barva toho laku líbí, vždycky mě lákají takové zajímavé odstíny :D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju! je to pro mě docela překvapující, už odjakživa se mi moje nehty hrozně nelíbí :D

      Vymazat
  2. moc hezký odstín, náhodou vypadá vážně dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. zajimavá barva a opravdu máš krásné nehty! :-)

    http://mischa-the-blogger.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je krásný :) mám hodně podobný od Essence, ale výdrž je hrozná. Maximálně den a půl a pak se už loupe. Někdy už první den, podle toho co dělám.

    Jinak ten náramek jsem koupila v Bijou Brigitte ve Zlatém jablku :) a zrovna byl v akci jen za 250kč, takže jsem to dobře vychytala. Vypadá to, že je nikdo nekupuje tak je přesunuli do slev, aby se jich zbavili.
    Moc děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prej promin Dazz :D Hodně lidí nemá rádo zelenou, já to naprosto chápu. Tenhle lak se mi líbí, takový holografický, fajn. Tu značku jsem doted neznala, díky za rozšíření obzorů!

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám, ale barva je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. super barvička!!
    JSME TVÉ NOVÉ FANYNKY!
    MÁŠ TO TU MOC SENZA
    Na našem blogu právě probíhá v pořadí druhá GIVEAWAY! Budeme moc rády, když se zůčastníš! :-) http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html
    Uršitě tu nejsme naposledyyy!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je opravdu krásný, stejně jako tvůj blog:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!