MENU

čtvrtek 5. dubna 2012

sunglasses

sluníčko se pomalu probouzí k životu a já zjišťuji, že bych nutně potřebovala nové sluneční brýle. dlouho jsem přemýšlela, jaký tvar a barvu si vybrat a nakonec mi do oka padly "kočičí" sluneční brýle, které na mě působí velmi jemně a žensky. barvu volím klasicky černou, aby se dali efektivně kombinovat s většinou v mém šatníku. jak se Vám líbí "kočičí" obroučky?

18 komentářů :

  1. jsou skvělé, připomínají mi Audrey Hepburn!

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíc retro!...líbí se mi ty první a předposlední.

    OdpovědětVymazat
  3. minulý rok som si kúpila podobné ako sú tie druhé, s takou malou mašličkou na pravom boku a pripadajú mi velmi milé, :) asi by už bolo na čase ich začať nosiť, hah

    OdpovědětVymazat
  4. líbí, moc! mám ale raději takovou tu hnědou barvu, přijde mi, že je jemnější a kombinuje se stejně dobře jako černá! super výběr! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jedny trochu "kočičí" z Pimkie a nosím je celkem ráda :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mačacie okuliare som si už objednala, neskutočne sa mi páčia :)) teším sa keď mi už konečne dorazia :D

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají krásně, jen nevím, jestli by mi sedly :)

    OdpovědětVymazat
  8. já už jsem si jedny takové taky pořídila :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. jedny takové mám a jsou bezva!:)

    OdpovědětVymazat
  10. kedisi som si ich skušala ale radšej zostanem pri pilotkách :)

    OdpovědětVymazat
  11. matující papírky jsou napuštěné pudrem a po přiložení na mastnou pleť se viditelně nasají a pleť potom zůstává matná, jakoby přepudrovaná :) to se mi na nich hrozně líbí.
    taky potřebuju nějaké nové sluneční brýle a zatím marně hledám nějaké, které mi budou sedět :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají moc pěkně, já ale sázím na mé americké brýle, se kterýma jsem hodně spokojená a neměnila bych. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, vypadají krásně :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. zrovna tohle není můj styl, ale pokud se ti líbí... ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí a moc, jsou retro a ženské zároveň. Škoda, že mi nesluší :(

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych potřebovala už nové sluneční brýle..a tyto se mi moc líbí, ale vypadám v nich jak debil. :-D

    OdpovědětVymazat
  17. líbí moc! :) jsem přímo ujetá na sluneční brýle :) tenhle tvar mi přijde nápaditý, jiný, moc pěkný!

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Já zboznuju kočičky a rozhodne si musím jedny pořídit!:)...M*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!