MENU

čtvrtek 15. března 2012

new in #14

zrovna včera jsme s mamkou po dlouhé době navštívily náš oblíbený second hand a odcházela jsem nadmíru spokojená. nejenom, že si můžu odškrtnout jeanovou košili z wishlistu, ale pořídila jsem i skvělý kratší trench na jaro. plus nějaké další věci, které jsem při víkendových nákupech ukořistila. a mám pro vás skvělý tip - v C&A mají za skvělou cenu moc příjemná trička z bio-bavlny, takže jsem si koupila hned dvě, bílých triček není nikdy dost.
[ řetízek - H&M ; dvojprsten -výhra u Angel ; naušnice - pouliční obchůdek ; prsten - H&M ]
 [ Baťa ]
 [ second-hand ]
 [ C&A ]
 [ Elle ]
 [ second-hand ]
 [ second-hand ]
 [ second-hand ]
[ second-hand ]

23 komentářů :

  1. ten dvojprsten mam taky =) a na Baťa botky chodím koukat už asi 3 týdny :D jsou pohodlné? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako bačkůrky! nešlo jim odolat :)

      Vymazat
  2. Jééé jaké krásné úlovky, moc se mi líbí ty botky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co to je za sekáč prosííím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás v Teplicích Baru :)

      Vymazat
    2. Dobře, tak tam asi jen tak nepojedu, ale věci jsou moc hezký!

      Vymazat
  4. presne na tyhle boty jsem u Bati taky koukala! Jsou naadhernee!!!! :) aty veci ze sekace nejsou take vubec spatne! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. super úlovky :)
    a tie topánky sú perfektné :)

    OdpovědětVymazat
  6. to sú skvelé úlovky,neviem čo sa mi páči viac,ale určite prsteň z háemka,topánky,svetrík,tričko z elle,všetko :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi líbí prstýnek z H&M a mám stejné ELLE tričko:)

    OdpovědětVymazat
  8. tričko z ELLE mám stejné ;) jinak super věci.

    OdpovědětVymazat
  9. ty boty jsou úžasné ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tie sandalky a bižu - krása

    OdpovědětVymazat
  11. mám totéž tričko z ELLE jako Ty :) sice jsem víc chtěla to s nápisem "ELLE" a uprostřed byla červená 18, ale nevadí i tohle je krásné ;) Ty jsi s ním spokojená??
    Pořídila sis krásné věci, škoda, že u nás v sekáči nejsou tak hezké věci a nebo mám prostě vždycky smůlu :D většinou mám problém s velikostí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem stejné jako ty :D ale je fajn, jako oversized vypadá moc dobře :)

      Vymazat
  12. závist =) chtěla bych být taky tak úspěšná!

    OdpovědětVymazat
  13. Ou, drsně dobré úlovky ze sekáče! A ty máš ty boty z Bati!!! Já je chodím okukovat už strašně dlouho a chci jak ty černé, tak ty červené ♥ Závidím!

    OdpovědětVymazat
  14. Jaké pěkné věci člověk najde v sekáči :)

    OdpovědětVymazat
  15. luxusní boty a triko s faith!! ;D

    OdpovědětVymazat
  16. ta mikinka faith, je dokonalá jako ten zlatý svetřík. :)

    OdpovědětVymazat
  17. ty boty jsou úúúúžasný! =)

    OdpovědětVymazat
  18. Super úlovky, hlavně ty boty jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!