MENU

čtvrtek 8. března 2012

lybar hairspray

dnešní recenzi bych tak netypicky věnovala laku na vlasy značky LYBAR. před pár týdny jsem nutně sháněla nový lak a sáhla jsem právě po tomto.
tento lak slibuje kvalitní fixaci vašeho účesu bez SLEPENÍ, ochranný UV filtr a údajdě je i bez antioxidantů! no a u těch slibů to také končí. laky moc nepoužívám a když už ano, tak vyžaduji, aby opravdu fixoval, neslepoval a aby vlasy vypadaly přirozeně. po nastříkání se stane přesně to, co je mou noční můrou. vlasy byly opravdu nepříjemně slepené a po objemu ani stopy (no, ani jsem v nic jiného nedoufala). nejdříve jsem si myslela, že jsem lak asi jen špatně nastříkala a tak jsem lak použila ještě jednou. a to jsem se ujistila, že tenhle lak prostě poletí do koše. jediný bod tento lak získává pro svojí celkem příjemnou vůni. produkty, které toho naslibují hory doly opravdu ráda nemám a tímto také na Vás vznáším dotaz, jestli znáte nějaký kvalitní lak na vlasy, který je neslepuje a přitom kvalitně fixuje?

1/10

7 komentářů :

  1. výrobky značky LYBAR stojí za jedno velké ..... . horší věci na vlasy snad už ani nejsou, možná tak ještě šampony a barvy syoss.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda. Já ho kupuju babičce vždycky, teda ne tento, ten silně tužící a nestěžovala si, tak nevím :D Ale ona ho nepotřebuje zas tak moc jako my, že. Já mám od Taftu a je fajný, ale 10 bodů bych mu nedala, možná tak 6, 7 :)

    OdpovědětVymazat
  3. já používám růžový Wellaflex a jsem spokojená :) hlavně se mi na něm líbí, že jde z vlasů vyčesat úplně v pohodě, takže když to přeženu, můžu ho zase dát pryč. tak zkus třeba ten, kupuju ho asi za 75 korun :)

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuji Freeze it (zmrazovač) - http://3.bp.blogspot.com/_Q4sUxl2BFmQ/TSeeunmShBI/AAAAAAAAAPg/mdXJ9F5vU3c/s1600/freeze-it-hair-spray-mega-freeze-11-6-oz-329-g-038w239719110001p.jpg , měla jsem už hromadu dorgerkových laků (všechy výše jmenované a další) a vždycky mi lak vlasy slepil nebo po několika hodinách byly splihlé, účes slehnul, ale tenhle sprej je naprosto nejlepší. Vydrží několik dnů i kudrliny, co si udělám kulmou a krásně voní. Bohužel se nedá koupit v drogérce, ale v kadeřnických potřebách (koupila jsem na doporučení kadeřnice). Opravdu doporučuji. Přesně si nepamatuji cenu, ale bylo to asi 250,- za 350ml. Vydržel mi rok a to se lakuji poměrně často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuju! právě něco takového hledám :)

      Vymazat
  5. ani se nedivím, že nejsi spokojená, protože lybar je snad nejhorší značka (co se laků týče) na trhu, která existuje :D na praxi a v technologii jsme ho probírali asi milionkrát a vždycky padlo: "nikdy si ho nekupujte".
    Pokud chceš kvalitní lak, běž do kadeřnických potřeb. Prodavačky jsou většinou vyučené kadeřnice, takže tomu opravdu rozumí a dobře Ti poradí. Navíc si můžeš vybrat velké, střední, malé nebo úplně pidi balení do kabelky. A hlavně jsou to opravdu kvalitní laky, které nevysušují, neničí kvalitu barvy, apod. Cenově nejsou nijak výrazně drahé, takže můžu jedině doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem spokojená s laky na vlasy do Balei. Stojí kolem 30,- kč, a vlasy neslepují. A přidávám se k názoru, že Lybar je na nic :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!