MENU

úterý 21. února 2012

my facial care

dnes jsem si připravila článek s produkty, kterými pečuji o svou pleť. zároveň tak možná někomu doporučím nebo nedoporučím určité produkty v péči o mastnou pleť. o několika produktech jsem na blogu už psala, tak snad vás to neodradí od čtení.

 moje pleť je mastná, takže při výběru kosmetiky hledím především na to, jestli zabraňuje vzniku mazu a akné. každý večer ve sprše obličej odličuji pěnovým krémem Vichy Essentielle, který čistí, odličuje a zároveň tonizuje. ten dokáže perfektně odstranit make-up, ale oči poté odličuji krémovou odličovací emulzí od AVONu. moc mi nevyhovuje už také proto, že se jedná o krémový odličovač - nemám je ráda. na očích mě pálí a je potřeba hodně krému, aby jste oči opravdu důkladně vyčistili. ale dostala jsem ho k nákupu, takže ho vypoužívám a porozhlédnu se po novém. po sprše, kdy jsou póry otevřené je nejlepší čas na čištění pleti. micerální vodu Sébium od Biodermy používám od Vánoc a jsem s ní velmi spokojená, pleť s ní čistím i několikrát denně. někdy micerálku střídám s pomerančovou pleťovou vodou Original ATOK, která je bez alkoholu a pleť dokáže ihned osvěžit.


každé ráno a večer pleť zároveň čistím pomocí pěnového gelu Sébium Moussant a hloubkového čistícího gelu od L´Oréal. k čištění využívám kartáček, který je součástí balení u L´Oréalu, který samotný proces čištění dělá účinějším. tento produkt jsem tu už opěvovala, ale skutečně skvěle zmatňuje a odstraňuje černé tečky. navíc vydrží neskutečně dlouho, celé toto balení mi vydrží i půl roku. 


po důkladném čištění na řadu přichází hydratace v podobě krémů. na večer používám krém Sébium AKN, který je velmi agresivní a štípe, proto na noc. výsledky ale jsou vidět hned ráno, kdy je pleť bez nadměrného kožního mazu a zarudnutí pupínků je mnohem menší. také používám okurkový pleťový krém značky Ziaja, který sice nemá žádné extra účinky, ale mám ho ráda pro jeho osvěžující a chladivé účinky. konzistence je velmi zvláštní, skoro jako byste na obličej nanášeli skutečnou dužinu z okurky. pleť mám mastnou, ale v zimě trpí a hodně se vysušuje, proto používám krém od Garnier pro výživu a komfort. je hodně hutný, takže ho ani jindy než v zimě používat nemůžu.


nakonec už jen několik doplňků v péči jako 100% tea tree olejíček Dr.Müller, který je mým největším pomocníkem, když jde o zanícení pupínků. stačí nanést malé množství několikrát denně a pupínek se pomalu vysuší. masky na obličej moc nepoužívám, protože málokdy si na ně najdu čas, ale když už ho mám, používám pivní masku od Manufaktury, která pleť krásně zjemní. bohužel efekt netrvá moc dlouho. pro zdravé vlasy, nehty a pleť beru tabletky Biosil, doplněk stravy, který právě tyto výsledky slibuje. bohužel u mě asi moc nefunguje, protože nepozoruji žádné změny během jeho používání.


14 komentářů :

  1. Bioderma Sébium je nejlepší :) Já si zrovna dnes byla u nás v lékárně objednat 500ml micelárky a krém Hydra :) Jinak co se týče toho AKN tak mě hrozně štípal, když se dostal do obočí au, au :X takže ten jsem zavrhla a používám ten Hydra ten je perfektní! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě štípe, ale je účinný, proto to tak nějak dokážu přetrpět :)

      Vymazat
    2. jo mě také vyhovoval, ale to štípání mi prostě vadilo takže jsem přešla na ten Hydra ... a bez problémů teď :)

      Vymazat
  2. Skvělý článek, to je něco pro mě :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko vyzerá super :) pekný článok :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. super post :) je používám nejčastějc Ryor a Niveu :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý článek, zelenou řadu od biodermy mám též ráda, čistící gel s kartáčem bych také chtěla vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, krásný blog. Nemůžu uvěřit že jsem tu poprvé! Follow ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda nakupuješ? Miluješ slevy? Tak se stav u mně v mini-shopu - momentálně probíhá akce 1+1 s 20%-ní slevou!:)
    Více info: http://mini-shopping.blogspot.com/2012/02/11-s-20-ni-slevou.html

    :)

    OdpovědětVymazat
  8. nemala si nejaku zlu reakciu na vichy? lebo ja som si chcela kupit krem ale strasne vela dievčat ma odhováralo ze je to velmi agresívna kozmetika a nie kazdemu sadne :)
    inak super članok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, je hodně agresivní, tohle je asi jediný výrobek, který moje pleť od VICHY snese. ale například moje maminka používá pomalu jen VICHY a nemůže si ho vynachválit, takže asi záleží na jednotlivých případech a nikdy není od věci vyzkoušet si vzorečky než unáhleně koupit velké balení a potom ho vyhazovat :)

      Vymazat
  9. Presne tento kúsok od Biodermy sa chystám kúpiť, takže odporúčaš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně ano, pokud máš problém s mastnou pletí nebo akné :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!