MENU

čtvrtek 9. února 2012

bez čeho se v zimě neobejdu...

nadpis asi dostatečně vystihuje, to, co je obsahem dnešního článku :) každý má věci, bez kterých se v určitém období neobejde a v zimě je to u mě následující...

# 1 - svetry, nejlépe hned několik a s moc fajnovými vzory!
# 2  - tyhle čelenky jsem nedávno objevila v H&M a hned jsem si dvě odnášela domů, krásně zahřejou zmrzlá ouška a navíc vypadají skvěle.
# 3 - nějaký horký nápoj je v poslední době naprostou nutností, dokonale zahřeje. lipton čaje v pyramidovém sáčku jsem si moc oblíbila, ochutnejte! :)
# 4 - ani bez velké nálože vitamínů bych v tomto období nevydržela, ikdyž mému organismu je to stále málo.
# 5 - v zimě trpí i pleť, proto nezapomínám na důkladnou hydrataci. běžně mám sice pleť mastnou a problematickou, ale během zimy je hodně citlivá a suchá.

6 komentářů :

  1. nápodbně,hlavně svetry! a jak se nosí ty pletené čelenky z hm? normálně jak obyčejné plastové nebo tak přes čelo jak indian /nevim jak to popsat:DD/
    asi taky pořídím ;;))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nosím je tak, aby zakrývaly uši a na čele spíše k vlasům :)

      Vymazat
  2. ten svetr je úžasný a čelenky jsem si taky plánovala koupit :)) vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný článok :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní svetr :) A čaj si tady zrovna popíjím, taky se bez něj neobejdu, ale nejen v zimě, piju ho celoročně, nedokážu si představit snídani s džusem nebo vodou, vždycky čaj :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to já čajuju celý rok, v zimě ale pravda asi víc :) momentálně taky pyramidový - malinojahodový, mňam!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!