MENU

úterý 17. ledna 2012

love aesthetics

momentálně jsem si velmi oblíbila články s tipy na různé zahraniční nebo naše bloggery, které máte rádi. proto jsem se rozhodla dnes také přidat tip na skvělou nizozemskou bloggerku Ivaniu, kterou jen tak mezi ty všední a neoriginální nezařadíte. její styl si mě ihned získal.



7 komentářů :

  1. Znám jí, je určitě zajímavá, ale prostě.. taková mimozemšťanka. :DD Krásná na koukání, originální, jiná.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavá rozhodně je, ale ty její vlasy mě děsí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zahraniční blogy jsou nejlepší, ty naše jsou často dost bez inspirace a pořád o tom samém,... díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  4. no ta má teda fakt originální vlasy :))) to jsem ještě neviděla!!! :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ooo! tak ta teda je! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. jenže délka šatů byla jak na 180cm :D a já mám 163, takže bych je musela rapidně zkracovat. Přestože to byl typ, po kterém už pěkně dlouhou dobu koukám. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!