MENU

pondělí 19. prosince 2011

sequin

velmi se mi začínají líbit jednoduché outfity, ozvláštněné flitrovým vrškem, který se hodí nejen na párty, ale i na společenské akce. jaký máte vy názor na třpytivé flitry?
 [ Flannels ; Barneys ]
 [ Topshop ]
[ Harvey Nichols ]

12 komentářů :

  1. Je to pěkné, i když tohle bych volila opravdu jen na party. Přijde mi přeflitrováno. Kdyby ty flitry byly v menší míře, bylo by to podle mého názoru lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa to nepacilo ale v poslednej dobe tomu zacinam prichadzat na chut

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas s Wendy Ká! Na párty super, možná bych si to vzala i do školy, kdybych bydlela ve větším městě a každý by na mě nekoukala jak na blázna :D

    OdpovědětVymazat
  4. třpytky to je něco pro mě! takže rozhodně super!

    ano dorazil, a ten krém voní vážně krásně ;) děkuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou skvělý, líbí se mi hlavně to poslední:) Už delší dobu bych si ráda nějaké koupila, ale bohužel nemůžu na žádné hezké v kamenných obchodech natrefit.

    Doufám, že už ti taška přišla, posílala jsem ji v pondělí:) A správné odpovědi jsou na konci kvízu pod tvýma procentama, je tam něco jako "show correct answers".

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíce se mi líbí ty poslední dva:)) zůčastni se mé giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. poslední dobou se mi líbí všechno třpytivé a tyhle kousky jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac sa mi páčia tie posledné..ale asi zbehnem len do topshopu, viď finančná situácia nie je postačujúca na Harvey Nichols :D

    OdpovědětVymazat
  9. kááásný :) třpytky já můžu :)))

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju flitrované věci. Já mám tyhle šaty z Topshopu a jsou fakt efektní :D :)

    https://m.topshop.com/en/tsuk/product/two-tone-sequin-bodycon-dress-3543636#

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!