MENU

sobota 5. listopadu 2011

warmth

pořádné zateplení na zimu je rozhodně nezbytné! tento článek proto chci věnovat svetrům. čím dál tím častěji při výběru svršků v obchodech sahám po oversized velikostech. a co se barev týče, jsem většinou hodně při zemi a volím neutrální a zemité barvy. jak jste na tom vy? máte rádi svetry velké a volné nebo na tělo? a co barvy, máte rádi různé vzory nebo volíte spíše ty jednobarevné? 

 neutrals
 stripes
 pattern
knitted


all by ROMWE

13 komentářů :

  1. nějakej takovej bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. já osobně svetry miluju! sice jich zatím moc nemám, protože jsem si je zamilovala až v poslední době, ale celkem úspěšně rozšiřuji svou sbírku a jsem strašně ráda:)
    Nejradši mám obyč. cardigany a jakékoliv dlouhé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první řada se mi libí nejvíc :)!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou přesně ty, které se mi na romwe líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju oversized svetry a trika! nejradši mám jednobarevné, ale určitě bych sáhla i po pruhovaném nebo vzorovaném, stačí na to mít nějaké penízky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Po něčem podobném teď také pokukuji, ale zatím jsem neměla štěstí.

    OdpovědětVymazat
  7. První, druhá a poslední řada je takový must-have. Při nejlepším od každého jeden, heh. Zaujaly mně ty svetry se vzorem, wow.

    OdpovědětVymazat
  8. třetí řada!!!!! ♥ nějaký podobný bych si chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  9. první řada je úžasná!! :) taky si kupuju svetry zásadně v zemitých barvách :)

    OdpovědětVymazat
  10. oversize to je také moje!! :) at jsou to svetry nebo různé topy! Jinak ta první řada je nej! :)) a mám radši jednobarevné ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Super svetry)), jinak já volím jednobarvené, jednoduché. Ty se vzory na mě moc nesedí:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!