MENU

neděle 2. října 2011

barvy podzimu


podzim už se nám nenávratně blíží a ukazují nám to i trendy právě na toto období. kolekce britské značky anthropologie nabízí skvěle ladící kabelky v barvách pro letošní podzim. barvy spadaného listí, posledních dozrávajících plodů a přicházející zimy. která z nich je vaše favoritka?

9 komentářů :

  1. naozaj nádherné farby waw ... ja by som brala vsetky :) ale na mnozstvo vecí ktoré nosím v kabelke by asi bola najlepšia ta zltá ale ako hovorím vsetky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou super :) tvarově se mi nejvíc líbí ta poslední, ale barvu bych brala spíš do žluta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty červené a žlutá, oranžovou nemusím. Ale červenou kabelku úplně chci!

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi ta v pravo dole:-)

    OdpovědětVymazat
  5. mně se líbí obě červené, ty jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. je hezké, že R. napsal zrovna tohle, ale zapomněl napsat o tom, jak mi pořád předhazuje hubnutí, naprosto nenápadně s tím, že bych asi už měla přestat žrát. nesnáší tlustý lidi. a ať si říká co chce, já se nikdy nepřestanu snažit být lepší. kéž by alespoň jednou v životě ocenil mojí snahu .. ale ne :(

    OdpovědětVymazat
  7. ta červená dole je pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!