MENU

středa 6. července 2011

elpiniki cosmetics


tyhle dva malé zázraky jsem si koupila během nedávné dovolené v Řecku. koupila jsem si je především jako suvenýry a jen jsem chtěla vyzkoušet řeckou kosmetiku, ale tahle značka mě zaujala natolik, že mám v plánu si další jejich výrobky objednat přes jejich e-shop. v tomto článku bych vám o nich chtěla napsat víc a taky vás tak trochu nalákat na kosmetiku ELPINIKI, od které tyto výrobky jsou. tato řecká kosmetická značka se zaměřuje především na přírodní produkty obohacené o kvalitní olivový olej. další věc, kterou na této značce oceňuji je to, že svoje výrobky netestují na zvířatech.


tělový scrub s granátovým jablkem - co jsem ocenila nejvíc je asi konzistence, která je velice řídká a proto se s ním velmi dobře manipuluje, nanáší a dobře se i smývá. ve scrubu najdete přímo zrníčka z granátových jablek. rozhodovala jsem se mezi tímto scrubem a scrubem s papájou, díky své úžasné vůni vyhrál tento naprostý zázrak. pokožka po něm zůstává hebká a velmi hydratovaná.


tělové máslo s mučenkou - velmi tuhá konzistence, ale vstřebává se velmi rychle. když jsem se vrátila od moře měla jsem velké potíže se spálenou pokožkou a tenhle zázrak mi pomohl od nepříjemného sloupávání. proto bych doporučila především na suchou pokožku.

15 komentářů :

  1. Ty jo, to vypadá hodně dobře, na kolik tě to vyšlo? Jdu kouknout na jejich e-shop :)

    OdpovědětVymazat
  2. zaujal mě hlavně ten peeling. Jinak fotky z řecka fakt úžasný. Páni já chci do řecka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo tuhle značku vůbec nenzám, ale vypadá to dobře, já miluju peelingy, jen se chci zeptat, kolik jejich kosmetika tak stojí? :))

    P.S.: ráda bych tě pozvala na giveaway u mně na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, o tom jsem nikdy neslyšela. Je dostání i běžně v lékárně třeba, nebo jenom přes internet?

    OdpovědětVymazat
  5. tak to vypadá dost dobře!
    ale nevím, jestli bych to prve nesnědla :D

    OdpovědětVymazat
  6. nepočula som o tom ale vyzerá to dobre :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to veľmi dobre a kvalitne. Musím ísť čeknúť e-shop.
    <3
    Nicollette z:
    http://touch-your-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá ti vážně dobře,skvělý tip :),ten lak F&F mi vážně nevyhovuje,ale třeba to jen mnou.

    OdpovědětVymazat
  9. děkuju ti moc, karolínko :)) určitě na to všechno budu vzpomínat jedině v dobrém ;) vážně moc děkuju! ♥

    jak už jsem psala - na tebe nemám :-**

    zaujalo mě hlavně to tělové mléko a asi ho opravdu vyzkouším, protože suchá pokožka mě sakra trápí.. skvělé typy :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tiež nepoznám..a už vlastne poznám a dakujem za typ :-) tiez ocenim ked kozmetika nie je zbytocne testovana na zvieratach, takze parada.

    OdpovědětVymazat
  11. máš krásný blog :)) a tuto značku jsem ještě neviděla, každopádně mě to celkem zaujalo :))

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda že je to až z Řecka, já mám strašně suchou pokožku, a proto bych určitě to tělové máslo využila. Už dlouho sháním něco dobrého, vyzkoušela jsem tak 5 různých krémů ale učinek nebyl jaký bych si představovala. Mužu se zeptat kolik jsi v přepočtu platila za to tělové máslo?

    OdpovědětVymazat
  13. téda, ten první vypadá tak úžasně, že bych si ho namazala na chleba =D

    OdpovědětVymazat
  14. Páni ty neznám, vypadají fajn.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!