MENU

pondělí 13. června 2011

week in photos #7

zas jsem se nějakej čas neozvala... jsem hrozná, vím. jelikož minulý týden ve škole byl zároveň i můj poslední, musela jsem ještě pár věcí dotáhnout do konce, co se školy týče. teď už mám [zaplaťpánbůh] klid. minulý týden jsem ještě jako šílená běhala po obchodech a sháněla poslední položky na mém "nezapomeň" listu. při té příležitosti jsem u nás našla jeden skvělý second-hand [kde jsem mimochodem utratila skoro všechny úspory...], ale o tom zase příště :) už ZÍTRA odjíždím do Řecka a prozatím na mě nepřišla žádná cestovní horečka, ikdyž se mi ale dělá zle, když se podívám na můj zatraceně malinký kufřík a tu neskutečnou hromadu věcí, kterou bych tam teoreticky měla dostat. 

tímto příspěvkem jsem se s vámi také už chtěla na 14 dní rozloučit. těm z vás, které ještě čeká škola, držím pěsti!
 mějte se krásně


14 komentářů :

  1. Teda, nádherně maluješ, wow, wow a ještě jednou wow! A ty kočičky jsou neskutečně sladké, kde jsi je fotila, to jsou vaše? ♥ Ty věci tam nenacpeš, to mi věř :D Na věci ze sekáče se těším a zároven ti je už ted závidím! Tak si to užij v Řecku a pak se nám ozvi i s vagonem fotek :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvělé!
    a ty kočičky♥

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná kresba máš talent :)
    a tie fotky sú krááásne

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná kresba. řecko si zatraceně užij ♥ už teď se těším na spoustu nádherných fotek! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím proč, ale příjde mi, že ty fotky mají snad magii? :D Prostě povedené fotky a krásné koťátka :)

    OdpovědětVymazat
  6. krasne malujes :X

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. bože, ta koťátka ♥♥ ^^ a ten obrázek je povedený :))

    a Řecko! si pořádně užij ;)*

    OdpovědětVymazat
  8. maluješ hodobozove! :D obdiv.

    OdpovědětVymazat
  9. Oh, slečna malířka.♥♥♥
    Doufám že jsi všechny ty věci někam 'narvala', ať už do kufru nebo kamkoliv. Mimochodem všechny ty botičky jsou užasné. Užívej Řecko, honey.! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Mohla bych se prosím zeptat na tvůj email? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. jejo ako pekne nafotené.. :) pekny blog :)

    OdpovědětVymazat
  12. ježiš ty koťatka:)
    krásně fotíte slečno:)

    mimochodem na mém blogu probíhá menší giveawy tak tě zvu:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!