MENU

neděle 29. května 2011

week in photos #6

jsem to ale ostuda. minulý týden jsem úplně zapomněla se ozvat. žádné převratné novinky se neodehrály. zato tento týden stál za to. během několika dní jsme s rodiči vymysleli dovolenou a už za dva týdny mizíme do řecka. ani si nedokážete představit, jak moc si už potřebuji odpočinout. budu na vás všechny myslet :) 

tento víkend se v našem městě pořádalo zahájení lázeňské sezóny, což je velký důvod k oslavám. celé město tento víkend ožije a při té příležitosti je město plné stánků a pouličních obchůdků s nejen domácími produkty. řeknu vám, že bych procházením těchto stánků a ochutnáváním všeho možného mohla strávit celé dny. zvláště pak u stánků s kořením. miluju všechny ty vůně! během celého víkendu si také můžete užít bohatý hudební program. jelikož ale já jsem v hudbě hodně vybíravá, navštívila jsem jen vystoupení Tomáše Kluse. 


13 komentářů :

  1. Moc se mi líbí ta poslední fotka a užij si to v Řecku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju na snídani chleba s rajčetem a pažitkou. Na takové fotky se pěkně kouká;)

    OdpovědětVymazat
  3. :O Ty už jsi měla hrášek? Cooo já chci takýýý! A mojito takýý ♥ A jsi velká ostuda že ses neozvala, to už nedělej :D Řecko si užijte, wow, taky bych jela někam k moři, už víc než 5 let jsme nikde nebyli, nejsou peníze ani čas :(
    A takové trhy s jídlem miluju, ty vůně.. ♥ U nás se konají tak jednou do měsíce, takže tak :D

    OdpovědětVymazat
  4. jůůů, vy se ale máte, miluju sýry! o panu klusovi nemluvě :X víš z mého blogu, jak moc pro mě znamená. řecko (které ti tiše závidím) si moc moc moc užij, budu se těšit na fotky ♥ a tyhle jsou zase tak dokonalé, ach.

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky,já miluju lusky :) !

    OdpovědětVymazat
  6. super post! mnaaam z niektorych fotiek mam pekne chutky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hola Chica,
    Just came across your blog and I’d like to invite you to take part at my Giveaway (A Lomography Panorama Camera, the Sprocket Rocket).
    Mimi

    Click here to take part

    OdpovědětVymazat
  8. aa Velmi chutné fotky!!!:)
    Mňam:) a followuju fak nádhera
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ kdyžtak koukni:)

    OdpovědětVymazat
  9. fotky jsou jako vždy úžasné, fotografko :)
    a řecko si koukej pořádně užít! ani nevíš, jak ti závidím :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tož, dej už nový článek Kájiii :(

    OdpovědětVymazat
  11. mnam mnam jake super fotkyyyy!

    OdpovědětVymazat
  12. jo tak to si do toho Forumu pospes :) jelikož tam už včera bylo hafo "slev chtivých žen" :D
    jina lázenskou v Teplicích jsem letos bohužel nestihla, ale loni jsem byla! Miluju tyhle akce typu vinobraní atd. ... :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!