MENU

pátek 29. dubna 2011

new in #1

v týdnu jsem oslavila narozeniny, takže nákupy jsem si nenechala ujít. tentokrát jsem se řídila heslem - za málo peněz hodně nakup. především jsem sháněla obyčejně černé baleríny. nevěděla jsem, že je takový nadlidský úkon. koupila jsem několik tílek v přírodních barvách, kterých mám neskutečně moc a pořád málo. v clockhouse jsem narazila na úžasnou košili! obyčejná bavlněná košile, která ale připomíná džínovinu a sedí naprosto skvěle. v h&m jsem nedokázala odolat indiánskému náhrdelníku s peřím. 

k narozeninám jsem od kamarádky dostala úžasný set z h&m, z nové Conscious Collection! bavlněné šortky s vyšívaným zdobením a krajkované tílko. oba kousky jsou neskutečně příjemné a vypadají něžně, miluju bílou! od mé drahé sestřičky jsem dostala náušnice a prsten.

[ New Yorker]
[Clockhouse]
[H&M]
[H&M]
[F&F ; New Yorker]

18 komentářů :

  1. Kryž bych byla hubená, nosila bych jenom takové kraťásky.. když bych byla hubená, měla bych navlas stejné tílko. Kdybych měla peníze, tak bych měla i ty naušnice a prstýnek..
    máš štěstí, kamarádka i ségra maj super vkus (to moje sestry si myslí, že vubec neví co mám ráda.. asi bych jim měla vždy připravit wishlist, nebo aspon dát odkaz na blog)

    a přeju vše hezké do dalšího roku života :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné věci a naprosto s tebou souhlasím, že sehnat hezké, obyčejné a černé balerínky je vážně těžký :D díky za tip asi se půjdu podívat do NY =D

    OdpovědětVymazat
  3. Páááni ty se máš :) A jinak přeji dodatečně všechno nejlepší a sleduju tě :) Tvůj blog se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šortky a ten nátělník okamžitě přidávám na zítřější wishlist!^^

    OdpovědětVymazat
  5. to biele čipkove tielko je prekrasne, aj ostatne vecicky :)

    OdpovědětVymazat
  6. to cipkovane tielko je nadherne

    OdpovědětVymazat
  7. jé, máš krásnej blog:)) taky jsem četla větrnou hůrku, krásná knížka.) a ty věci z conscious jsou parádní

    OdpovědětVymazat
  8. Pierka, čipka, ružičky - krásne:)

    OdpovědětVymazat
  9. Čipka, čipka, čipka!!! ♥ Milujem tvoje fotky a som totálne zbláznená z H&M Conscious Collection a to už len z dôvodu, že to tak krásne "zapácha" letom :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak neváhej a bež si pudr koupit :))
    Mám stejné balerínky z NewYorkeru ale už z minulého léta :)

    OdpovědětVymazat
  11. všechno je strašně krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. dodatečně všechno nejlepší k narozeninám a všechno je naprosto úžasné, jak jinak :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náušnice a čipkovaný top ma dostali ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší:-) Hodně lidí říká, že do New Yorkeru by nevlezli natož aby si tam něco koupili, ale mě se zdá, že když člověk hledá, dají se tam najít moc hezké a levné věci a ani kvalita nemusí být tak příšerná:-) Tílko je krásné, ta bílá krajka vypadá skvěle..

    OdpovědětVymazat
  15. černé balerínky také sháním, při pohledu do botníku jsem zjistila, že nemám jediné letní boty! :D
    košile, dream catcher (na který jsem si udělala zálusk už na stránkách H&M a u nás pořád ne a ne ho mít!) a prostě všechno je strašně krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  16. všechny věci jsou absolutně dokonalé, ale ten lapač jako přívěšek??? slovo, které by jej popsalo, snad ještě nebylo vynalezeno!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!