čtvrtek 20. července 2017

new-in #82

Ahoj, doufám, že si prázdninové dny užíváte plnými doušky a pokud prázdniny nemáte stejně jako já, tak alespoň, že vám to v práci rychle utíká :) Jsme už skoro v půlce prázdnin a já mám stále tolik plánů!

Dnes to bude poměrně krátké a svižné nákupní okénko. V poslední době už nemám takovou potřebu utrácet za kosmetiku tolik peněz, zkoušet veškeré novinky a myslím spíše praktičtěji. No jo, stárnu... Nějaké impulzivní nákupy se občas ještě dějí, ale je jich čím dál méně (za což jsem moc ráda). Jak to máte vy?


Jak jsem psala už v přechozím článku - v Tetě jsem narazila na velmi oblíbený kávový peeling Mark, který jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, takže jsem sáhla po  kokosové variantě a jsem zvědavá, zda bude tak dobrý, jak o něm slýchám. Konečně jsem si pořídila i novou masku od L'Oreal z řady Pure Clay. Ačkoliv už klasickým jílovým maskám neholduji, rozhodla jsem se pro tu detoxikační s černým uhlím a světe div se, po prvním použití to zatím vypadá na velký objev! Největší poklad je moje nová vůně od Jo Malone, kterou jsem si koupila na letišti při odletu z Mallorky, takže je to vlastně takový suvenýr :) Šla jsem na jistotu a zvolila vůní English Pear & Freesia, protože v sobě snoubí dvě mé oblíbené složky - květiny se sladkým ovocným nádechem. Je to opravdový skvost až je mi líto ji používat, takže ji volím hlavně na nějaké speciální příležitosti.


Maličký a ne příliš zajímavý nákup z Lidlu. Houbičkový odlakovač na nehty, který jsem kupodivu v této formě nikdy nezkoušela, a nové mýdlo na ruce s vůní borůvek, mňam. Opět mají hned několik parfemací a Cien mě s jejich vůněmi i obaly velmi baví.


Nesmí chybět ani něco z dekorativky! V poslední době jsem slyšela spoustu chvály na Epic Ink Liner od NYXu, tak jsem si pro něj o víkendu skočila do Douglasu. Zatím mi přijde, že se hodně rozpíjí, tak uvidíme, jak si povedou na očích. Na oči je i druhý produkt a tím je miniatura řasenky High Impact Mascara od Clinique, která se v beauty světě také těší velké oblibě. Zkoušeli jste ji? Posledním (ne)kosmetickým kouskem je tahle nádherná taštička od Estée Lauder. Moc se mi líbí ten květovaný vzor a bude ideální na převážení dekorativní kosmetiky, protože když cestuji mám ráda jednu, zpravidla větší, taštičku na pečující a druhou na dekorativní kosmetiku.


Přeji krásný den a budu ráda, když mi dáte tip na vaší oblíbenou letní vůni :)
Bye <3

9 komentářů:

  1. Ty linky od nyxu me lákají :) Jinak ta maska od Lorealu je fajn, ale přijde mi, ze na pupinky moc nepomůže :/

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem jí zatím pouze jednou a měla jsem pocit, že mi pleť krásně vyčistila a "živé" pupínky vcelku zklidnila, ale jejich vzniku rozhodně nezabrání.

      Vymazat
  2. Taštičku mám taky, je krásná a překvapila mě její velikost :). Jinak řasenka Clinique je asi moje nejoblíbenější :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem opravdu zvědavá, zda si ji také oblíbím :)

      Vymazat
  3. Loreal masku nějakou bych si taky ráda pořídila, protože jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aaach tu vůni ti závidím, musím si už taky udělat radost! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys rozhodně měla! Musíme si dělat radost ;))

      Vymazat
  5. Já se poslední dobou snažím hodně krotit a nedělat impulzivní nákupy, nicméně ne vždy se to daří. I když už se asi dostávám do věku, kdy si říkám, že je na čase trochu spořit a myslet více na budoucnost.
    Cien mýdlo máme také - borůvku i jahody, jen kiwi jsem tam nechala, protože brát si tři mýdla na ruce mi přišlo už moc, ale všechny nádherně voní.
    High Impact Mascara je snad jediná řasenka, která mi nevyhovuje a strašně rychle se obtiskává a šíleně mi slepuje řasy - a prostě je to pro mě jedna z nejhorších řasenek, které jsem kdy měla, takže jsem asi divná když tolika lidem sedí a mě ne. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé novinky! Mne sa nesmierne páči tá kozmetická taštička :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!