středa 5. července 2017

BuJo plan with me | červenec 2017

Přeji vám krásný sváteční den! Dnes jsem byla na skvělé procházce s přáteli a takových příležitostí, kdy člověk může vypnout a užívat si toho klidu v přírodě, si v posledních měsících vážím mnohem více kvůli shonu v práci a osobním životě. Paradoxně jsou pro mě prázdniny mnohem chaotičtější než zbytek roku. Teď už zpátky k dnešnímu příspěvku. 

V květnu jsem psala článek o tom, jak jsem začala se svým Bullet Journalem. Veškeré důležité informace o BuJo najdete tady. Červencem jsem začala svůj třetí měsíc a chci se s vámi konečně podělit o své dojmy a postřehy z toho, jak si diář v průběhu měsíců vedu a také jaké rozvržení jsem si vytvořila na červenec :) Pokud tu mám nějakého BuJo nadšence, dejte mi vědět v komentářích!


Červencový spread jsem vymýšlela hodně narychlo, to se přiznám. Květen utekl jako voda, takže jsem nový měsíc smolila během několik předešlých dní a vrátila jsem se k horizontálnímu rozvržení, které jsem použila hned první měsíc mého bullet-journalingu. Vyhovuje mi to mnohem více než vertikální uspořádání, které jsem zkusila v červnu (uvidíte níže), a to hlavně z toho důvodu, že na dvoustránku se mi vejdou hned dva týdny a paradoxně mám více místa na poznámky, schůzky, úkoly atd. Celkově to působí velmi jednoduše, možná až příliš chudě, když to srovnám s červencem, ale zkusím se kreativně polepšit zase během srpna. První červencový týden začal až sobotou, takže jsem zbylý prostor využila na poznámky, které většinou dávám na úvodní stranu, nicméně tentokrát jsem to změnila, a sem si píšu všechny důležité úkoly pro daný měsíc. Úvodní stranu zdobí jen jednoduchý nápis "Hello June" s květinkovým detailem a měsíční přehled, s kterým tentokrát vůbec spokojená nejsem, každopádně už jsem neměla čas ani sílu vymýšlet něco jiného. Během června jsem pokračovala s "workout trackerem" z května, kam jsem zapisovala veškerá cvičení v daném měsíci, ale pro červenec se chci soustředit na mých deset tisíc kroků denně, takže budu sledovat a zapisovat údaje z mých FitBit hodinek.


Na porovnání tu mám červnový spread, který jsem ladila do květinova za pomoci krásné washi pásky a ladící růžové. Bylo s ním opravdu dost práce a jak jsem později zjistila, vertikální boxy nejsou nic pro mě. Na každou dvoustránku se vešel pouze jeden týden, což zabralo mnohem více místa, ale bylo tam zase spousta prostoru na "tvoření", takže každý týden zdobily jiné citáty nebo malůvky. Byl to můj první pokud o něco "kreativnějšího", tak uvidíme, jak se povedu během následujících měsíců - nejvíce bojuji se svým písmem, které se mi prostě a jednoduše nelíbí :D


Ačkoliv jsem na červenec neměla tolik času, stále mě můj BuJo nesmírně baví a nejvíc mě na tom baví fakt, že příští měsíc můžu vyzkoušet zase něco nového :) Na své si tu přijdou hlavně všechny kreativní duše.

Co na metodu Bullet Journal říkáte?

5 komentářů:

  1. Diářek sis udělala opravdu moc hezky :) Držím palce ať jde všechno tak, jak si přeješ :))

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásné, já ale vůbec nejsem kreativní typ, nebavilo by mě to :). Tvé písmo se mi právě líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je fakt nádhera <3 já si každý rok diář vyrábím sama, ale teda na takovejhle level jsem to ještě nedotáhla. Mám se ještě hodně co učit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju tu kreativitu, která se v BuJo skrývá :) A moc děkuji!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!