sobota 24. června 2017

Mallorca photodiary | part 1

Přeji vám krásný víkend! Já už jsem z dovolené zpět v realitě a je čas si vše připomenout prostřednictvím fotek :) Mallorca je opravdu nádherná, pokochejte se se mnou! 

Jelikož nejsem typ člověka, který by chtěl celou dovolenou strávit na pláži nebo u bazénu, vyrazila jsem objevovat krásy tohoto baleárského ostrova. Když někam jedu/letím, tak něco chci vidět, to dát rozum, no ne?!? Vydala jsem se teda alespoň do Valldemosy, kouzelného městečka v horách, a hlavního města, Palmy. Náš hotel se nacházel na východním pobřeží ostrova, kde se ho hemží nádhernými zátokami s romantickými plážemi a pokud jste dobrodruzi jako já, můžete každý den vyrazit na nějakou jinou. Ty ale uvidíte v další části :)

 Valldemosa



 v těch uličkách bych se klidně toulala celé dny...
 Mallorca má svou verzi parfému Acqua dell Elba, tedy Agua de Baleares
 zmrzlina nemůže chybět :)
 palmy! palmy všude...
Palma de Mallorca a její překrásná katedrála

Mějte krásné léto! Chystáte se v létě někam?
<3

4 komentářů:

  1. Fotky jsou nádherné a úplně z nich vyzařuje ta letní atmosféra :) My se s přítelem chystáme až příští roka dovču ;)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Téda nádherné fotky, taky bych někam tam chtěla :) Ale s přítelem nejspíš na dovolenou až příští rok.

    OdpovědětVymazat
  3. První co musím zmínit jsou nádherné fotky. Mohu se zeptat jaký máš foťák? Hned bych tam odletěla ale letos to u mě nevypadá že bych jela na dovolenou. Španělsko je prostě nádherné, já to říkám pořád :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, fotím se zrcadlovkou Nikon D3100 :) Já byla ve Španělsku poprvé a byla jsem opravdu nadšená!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!