MENU

středa 3. května 2017

takový byl... | duben 2017

Ahoj, ještě před zítřějším odletem pro vás chystám článek a příště už snad fotky i postřehy z Milána :) Pokud se chcete dozvědět, jak jsem prožila duben, tak čtěte dál!

Tento měsíc byl hodně akční a plný výletů až na jeden týden, kdy mě naprosto položilo nachlazení. Počasí bylo začátkem měsíce nádherné a s kamarádkami jsme vyrazily na výlet do Českého ráje a na hrad Vajdštejn - tuhle oblast zbožňuji, mám ji kousek a už plánuji další výlet, tentokrát na Hrubou Skálu. Duben nemohl začít lépe!


Před Velikonoci jsem s tou svojí horalkou vyšlápla Sněžku a splnila si tak svůj sen. Teď už mi žádný vrchol nepřipadá tak náročný a ten pocit nahoře je vážně k nezaplacení stejně jako ty výhledy. Velikonoce jsem tentokrát netrávila s rodinou, ale poprvé jsem si zkusila mazanec a jsem hotová holka na vdávání ;) Pak následoval týden bojů s nemocí, kdy jsem si dlouhé chvíle krátila procvičováním kaligrafie a také jsem začala se svým prvním Bullet Journalem, o kterém vám už brzy napíšu samostatný článek. 


Poslední dubnový víkend jsem strávila doma s rodinou a kromě kafíčka a kina s maminkou, kde jsme probraly drby posledních týdnů jsme vyrazily na Milešovku, kde jsem už nebyla dlouhé roky a to ji máme hned za humny. Počasí nám přálo, výhled byl opravdu nádherný a jak už jsem říkala - po zdolání Sněžky mi jakýkoliv "kopec" přijde jako brnkačka :D Navíc všechny ty zelené a kvetoucí stromy člověka přímo nabíjí energií. Pomalu dávám dohromady plány na léto a pokud vše vyjde, tak by mělo být plné zážitků, nesmírně se těším! Ještě že mám tolik úžasných cestovacích parťáků :)


A co dubnové kosmetické novinky? Objevil se nám nový beauty box a tentokrát pod taktovkou magaínu Marianne. Obsahem i cenou je hodně podobný tomu od Marie Claire a nese název "Cestování světem krásy", takže v něm objevíte produkty z různých koutů světa. Moc pěkný nápad i obsah!


Recenzi na můj oblíbený peeling z řady Beauty Shots od Korres jste si mohli přečíst tady a nově do této řady přibyly další tři masky, na které se musím jít co nejdříve podívat!
zdroj ]

Velmi zajímavou novinku chystá e.l.f. a jedná se o řadu pečujících produktů Beauty Shield, která má pleť chránit před negativními vlivy prostředí. Obsahuje veškerou péči od primeru, krému, séra až po masku nebo kartáč na čištění obličeje.
[ zdroj ]

Už několikrát jsem na internetu v posledních dnech narazila na novou řadu Hydra Fresh Genius od L'Oreal a jen doufám, že se tyhle produkty dostanou i k nám. Ačkoliv mám spíše mastný typ pleti, hydrataci nemůžu podceňovat ani já.


Jaký byl váš duben? A už máte nějaké plány na léto?
Mějte se krásně a modleme se za hezké počasí :)

2 komentáře :

  1. Cestovatelský Beautybox se mi moc líbí, to je vážně super nápad :-) Jinak jsi měla krásný měsíc. Jsem zvědavá na tvé cestovatelské plány, já bych jela někam hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych nejradši cestovala pořád! :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!