MENU

úterý 30. května 2017

oblíbenci | květen 2017

Přeji vám krásný den. V posledních dnech to vypadá vyloženě na léto, já jsem se dokonce v sobotu během hraní volejbalu pěkně opálila :) Doufejme, že nám to vydrží! Dnes tu pro vás mám mé oblíbence za květen, kterým jsem dala zase trochu jinou podobu.



The Body Shop bronzer - Tenhle bronzer s reliéfem včelí plástve mi učaroval už hodně dávno a před nedávnem jsem si ho konečně pořídila, v tom nejsvětlejším odstínu č.1 - Light Matte. Ano, je matný a vhodný i pro ty největší bledule, protože je vážně jemňoučký a prakticky se to s ním nedá přehnat :) Na léto budu sice potřebovat něco trochu tmavšího, ale na moje "sněhurkovská" období je jako dělaný. Obličej přirozeně zahřeje, má skvělé zrcátko a cenou hodně konkuruje nové Hoole Lite. Pokud tedy chcete světloučký matný bronzer a nechcete za něj dávat tisíc korun, sáhněte po tomto. Cena se pohybuje okolo 400 Kč.


Ryor matující krém s pudrovým efektem - Už v minulých nákupech jsem se vám zmiňovala, že tenhle krém jsem si koupila na popud Tati, která ho před časem testovala na svém youtube kanále. Z této řady jsem měla klasický matující krém v kalíšku, který jsem ani nespotřebovala, protože na obličeji šíleně lepil. Tenhle se svojí texturou podobá spíše nějakému séru, je lehoučký, rychle se vstřebává a na pleti je velmi příjemný. Pokožka je po použití krásně sametová a výborně funguje právě jako báze pod make-up. Občas mám pocit jako by mi matující produkty pokožku ucpávali a ta jako by se dusila, v tomhle případě takový pocit rozhodně nemám. Z hygienických důvodů mi více vyhovuje i toto balení s pumpičkou namísto toho, abych ho krému musela sahat prsty. Jeho cena se pohybuje okolo 150 Kč a seženete ho například tady.


Bilou sprchová pěna - Bože, bože... Jestli v zahraničí narazíte na tyhle sprchové pěny, určitě je vyzkoušejte! Obzvlášť pak tuhle s vůní slaďouckých donutů, mňam. Pěny jsou zajímavou alternativou ke sprchovým gelům a v nouzi vám poslouží i jako holící pěna, za mě naprosto geniální věc.


JoliJoli Jewelry řetízek s iniciálou - Pokud se nejedná o nějakou formální příležitost, volím zpravidla hodně jednoduché a minimalistické šperky. Ještě před lety jsem hýřila desítkami párů šílených naušnic, ale s postupem let si své doplňky už pečlivě vybírám. Před časem jsem na fleru narazila na prodávající s nádherným portfoliem. Jedná se právě o JoliJoli, jejíž šperky oplývají jednoduchou krásou a elegancí, jak ona sama píše a já mohu jedině souhlasit. Na mé přání mi vytvořila řetízek s iniciálou, který hrdě nosím každý den.



Bella Fiori youtube channel - Během května jsem narazila na youtuberku, kterou jsem si zamilovala na první pohled a spousta z vás ji možná zná. V poslední době si už dost vybírám, koho sleduji a z větší části jsou to právě zahraniční youtuberky a divím se, že jsem o ní až do nedávna nikdy neslyšela. Australanka Isabella mi ale okamžitě učarovala, je nádherná a moc se mi líbí její přízvuk! Díky ní jsem objevila další formát videí vedle beauty a fashion, který mě nesmírně baví a jsou to různé záhady, nevyřešené kriminální případy nebo konspirační teorie. Znáte ji?

Budu ráda, když mi napíšete, jaký je váš oblíbený youtuber a také jaké kosmetické produkty jste si během května oblíbili.
Mějte se krásně! <3

2 komentáře :

  1. Ta sprchová pěna je perfektní mám jinou vůni a ta vůně je opravdu dokonalá :) Jinak nedávno jsem psala článek na mé oblíbené zahraniční youtuberky, tak si můžeš přečíst, samozřejmě zatím jen první díl, ale budou další. :)) http://style-and-smile15.blogspot.cz/2017/05/my-favorite-youtubers-part-1.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!