pátek 26. května 2017

new in #81

Ahoj, vypadá to, že před sebou máme krásný víkend! Já se chystám na food festival, venčit pejsky, zahrát si s přáteli volejbal a užít si sluníčko :) Mám tu dnes pro vás hodně zajímavé nákupy, tak čtěte dál a dejte mi vědět, jaký kosmetický nákup vám v poslední době udělal největší radost.


Jako první tu mám balíček ve spolupráci s eshopem BestMakeup.cz, kde kromě Sleeku najdete třeba i značky Glazel, Affect Cosmetics nebo jejich vlastní štětce BestMakeup.cz. V balíčku jsem našla mou vysněnou paletku On The Horizon, matnou rtěnku a konturovací paletku, vše od Sleeku společně s již zmíněnými štětci. Chystám celý článek věnovaný Sleeku, tak se těšte :)


Tohle je, prosím pěkně, většina nákupů z Milána, kde jsem byla začátkem měsíce. Pochopitelně jsem nemohla vynechat Kiko, značku, která v tomto městě vznikla. Koupila jsem si do zásoby mou oblíbenou řasenku Extra Sculp, tentokrát ale ve voděodolné variantě, ta se bude na léto skvěle hodit. Na vyzkoušení jsem si vzala i jejich zabarvenou "řasenku" na obočí. V letní kolekci Tropic Heat jsem neodolala jejich primer&fixer spreji s vůní passion fruit a kokosového mléka. Tenhle produukt mě fakt baví, protože kromě fixování a osvěžení vašeho make-upu v sobě má opravdu jemňoučké perleťové částečky, které pleť moc pěkně prozáří. Hodně zklamaná jsem z houbičky, která se mi nezdála hned jak jsem ji viděla. Jejich původní make-up blender jsem milovala (článek tady) a radovala jsem se až si ji znovu koupím. Samozřejmě tahle už je úplně jiná a naprosto naprd... Předposledním italským nákupem je body mist Sardonyx Fire z úžasného obchodu &other stories. Je to trochu těžší vůně, ale hodně sexy a svůdná a na body mist má i překvapivě dobrou výdrž.


Pokud vám uniklo video, v kterém Tati zkoušela další český produkt, podívejte se sem. Já jsem po zhlédnutí toho videa ihned běžela do Rossmana a matující krém s pudrovým efektem od Ryoru jsem si také koupila. Musím říct, že mě velmi mile překvapil a určitě se objeví v oblíbencích za měsíc květen. Maličký nákup tu mám i z DMka, kde jsem ukořistila další jejich Balea pěnu do koupele, tentokrát s vůní malin a broskví, mňam. Za tu cenu vážně nejlepší pěny, které můžete sehnat. Novinkou i řada s černým uhlím a mě zaujala hlavně plátýnková maska.


Od mé milované Kačenky jsem k narozeninám dostala hned několik zajímavých kosmetických produktů z Ameriky. Vyživující šampon a olejíček na vlasy Renpure s nádhernou kokosovou vůní, na ty se šíleně těším. A ten skvostný tělový olej Rose Hip, v kterém jsou malá růžová poupata! Z Lidlu tu mám Cien mýdlo na ruce z jejich letní tropické edice s vůní vodního melounu a ještě uvažuji o jejich samoopalovací péči, na kterou jsem slyšela spoustu kladných ohlasů, zkoušel jste někdo? Šampon L'Oreal Elseve Fibralogy byl taktéž dárkem k narozeninám.


Řeknu vám, že italská Sephora pro mě bylo jako Jiříkovo vidění... Kat Von D, Hourglass, Burberry, Marc Jacobs a spousta dalšího. No, musela jsem se hodně držet! Koupila jsem si tam z nouze odličovací ubrousky Sephora a to je bohužel naprostá katastrofa - šíleně stípou, jsou docela suché a mám docela pochyby, že je vypotřebuji. Ale druhý produkt je něco mnohem zajímavějšího. Legendární oční linky Tattoo Liner od Kat Von D. Doufám, že mě nezklamou :)

3 komentářů:

  1. Pro mě Sephora a celkově obchody s kosmetikou když bývám v Madridu bývají Jiříkovo vidění :-D, nevím kam dřív a říkám si škoda že nejsem milionář. Mislím že Miláno je v tom hodně podobné. Pěkný nákup v Kiku, nádhera. Sleek mám ráda a chci si pořídit přesně tuhle konturovací paletku protože žádnou nemám nejsem za ní schopna dát úplně mega peněz ale zase chci aby byla použitelná a trochu kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mně zajímá ta nová Baleácká řada s černým uhlím, na zahraničních instagramových účtech jí je teď plno, tak si musím koupit a zjistit, jestli na ní něco je:-) Na ten krém od Ryoru už jsem slyšela víc chvály, budu ho taky muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  3. teda, toľko skvelej kozmetiky! :) ten olejček vyzerá úžasne :) teším sa na recenzie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!