sobota 29. dubna 2017

oblíbenci | duben 2017

Přeji vám krásný prodloužený víkend! Ve středu jsem oslavila třiadvacáté narozeninny a za týden v tuto dobu budu v Miláně s Kačenkou, mou nejmilejší spolucestovatelkou, kde si naše narozeniny oslavíme ještě jednou - nemůžu se dočkat :) Na konci měsíce se s vámi klasicky musím podělit o několik oblíbenců a dnes to nebude čiště jen o kosmetice jako minule.


Freeman maska a peeling s uhlím a černým cukrem - Sice si nejsem úplně jistá, kdo tohle označil jako "masku", ale jako peeling funguje naprosto skvěle. Po vyzkoušení vzorku jsem se rozhodla koupit plné balení a rozhodně ho mohu doporučit těm z vás, kteří hledají hodně drsný peeling. Ten je zaručený díky krystalkům cukru (a ano, opravdu je sladký :)) a "citlivky" by se mu měly vyhnout. Sahám po něm vždy, když chci pleť zbavit veškerých odumřelých buněk, stroupků a zároveň s obroušením i velmi hloubkově čistí póry, hlavně pak v problémových oblastech jako je nos, brada nebo čelo. Po použití mám pleť hodně zarudlou, což je pochotepilná reakce na tak hrubý peeling, každopádně už mám vyzkoušené, že tohle prokrvení mé pleti zhruba jednou či dvakrát do týdne skvěle vyhovuje. Kvůli konzistenci, která je podobná například hustým cukrovým peelingům na tělo, si nedokážu představit, jak by se dal použít jako maska, ale možná budete šikovnější než já.

Original Atok pleťová voda s acai a červeným vínem - Před nedávnem jsem vypotřebovala moje milované tonikum s eleuterokokem, s kterým jsem se loučila jen velmi těžko, každopádně tahle pleťová voda je velmi milým překvapením. Narozdíl od spotřebovaného tonika neobsahuje alkohol, což je hodně příjemná změna vzhledem k tomu, jak vysušenou pokožku jsem během dubna měla. Používám ji na dočištění po odlíčení, pleť dokonale zklidňuje, vyživuje a velký palec nahoru dávám i sympatické ovocné vůni. Další produkt do řady oblíbenců od značky Original Atok.

Eveline Nail Therapy kondicionér na nehty - Několik posledních měsíců byly mé nehty v šíleném stavu. Lámání, třepení a přiznám se i k občasnému kousání kvůli stresu (ostuda, já vím!). Nasadila jsem léčbu ve fotmě tohoto kondicionéru na nehty, který se mi v minulosti už osvědčil a znovu mi prokázal službu a na moje nehty se už dá dívat. Jedna vrstva vydrží i více než týden, vyhladí povrch nehtů, posílí je a z dlouhodobého hlediska podporuje jejich regeneraci. Ihned vypadají pěstěné, upravené a skvěle funguje i jako base coat pod ostatní laky. Po týdnu většinou lakuji novou vrstvu a doporučuji ho všem, kteří bojují se svými přírodními nehty.



Bullet Journal - Možná jste už o metodě "BuJo" už slyšeli a pokud ne, můžete se v budoucnu těšit na články s touto tématikou. Jedná se o styl vedení diáře momentálně zažívající obrovský boom a spočívá v jednoduchém systému, který můžete přizpůsobit vlastním potřebám. Nevím, zda jsem v tom sama, ale nikdy jsem nenašla diář, s kterým bych byla na 100% spokojená a tohle je úžasná možnost to napravit s tím, že podpoříte i své kreativní já. Tady máte malou ochutnávku a brzy se dozvíte více.


Zara Larsson album So Good - Hubení album do měsíčních oblíbenců zařazuji poprvé, ale Zara si zaslouží mnohem více pozornosti. Tahle teprve devatenáctiletá popová hvězdička původem ze Švédska už zabodovala s několika hity jako například Lush Life (už hodně dlouho moje mobilní vyzvánění a pokud vám to dlouho nezvedám, je možný, že na tuhle pecku trsám), Never Forget You nebo Ain't My Fault a ve stejném duchu se nese i zbytek jejího alba. Miluji její hlas, který je naprosto dokonalý i během živých vystoupení a v poslední době ho poslouchám stále dokola, tak jí také dejte šanci, pokud snesete nějaký ten popík :)


Užijte si prodloužený víkend a budu se těšit na vaše komentáře! <3


2 komentářů:

  1. Tyyjo Káji, tak se budu těšit na článek o tom Bullet Journal, to mě fakt zaujalo. Užijte si Milán a dodatečně vše nejlepší k narozeninám, mě to čeká zítra hihi, šílený, jak to letí, už 23!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ani a blahopřeju i Tobě! :)) No, ani mi nemluv, začínám z toho čísla mít depresi :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!