čtvrtek 6. dubna 2017

oblíbenci | březen 2017

Přeji vám krásný den! Oblíbenci se tu na konci února neobjevily, ale dnes se už vracím do zajetých kolejí a chci vám povědět o pěti beauty produktech, který jsem si v poslední době naprosto zamilovala.

OGX šampon a kondicionér - Něco tak skvělého na vlasy jsem ještě nezkoušela! Značka OGX u nás bohužel dostupná není, já jsem si je přivezla z německého DMka a kupovala jsem si je hlavně proto, že jsem o nich hodně slyšela od zahraničích blogerek/youtuberek. Sáhla jsem po řadě s keratinovým olejem, která pomáhá proti třepení a celkově vlasy posiluje. Hned od prvního použití jsem se zamilovala do té luxusní vůně připomínající profesionální vlasový salón. Šampon i v malinkém množství dělá bohatou pěnu, krásně vlasy čistí a kondicionér je pořádně hutný a vyživující bez toho aby zatěžoval. Konečně mám pocit, že svým vlasům dopřávám dobrou péči a dokonce vydrží i déle bez mytí. Pokud by vás zajímal samostatný článek věnovaný těmto produktům, napište mi do komentářů.

Balmi balzám na rty - Okolo těchto balzámků byl v poslední době velký boom. Já jsem ho dostala k Vánocům od sestřičky a dostalo se na něj až teď. Hodně rychle jsem si ho oblíbila a nesmí mi chybět na pracovním stole na každodenní hydrataci. Má lehoučkou kozistenci, která je mi mnohem příjemnější než hutnější kolega EOS. Je poměrně dost parfemovaný, ale já si tu třešničkovou vůni užívám, ta byla trefa do černého. Koncept těchto balzámů se mi líbí, jen se mi povedlo už strhnout závit a nejsem si úplně jistá, jak ho budu používat až zmizí ten "hrot", protože balzámy, do kterých musím sahat prsty bytostně nesnáším.

Nivea Make-up Starter krém - Tenhle krém můžu zařadit do kategorie "instagram made me buy it" a rozhodně nelituji. Zpočátku jsem se dost bála, jelikož s pleťovkou Nivea nemám zrovna nejlepší zkušenosti, avšak pod make-up v poslední době nepoužívám nic jiného. Veškeré mé podkladové krémy strčil do kapsy! Má lehounkou gelovitou konzistenci, která se rychle vsakuje a pleť zůstane krásně hebká na dotek bez mastného filmu. A to coby majitelka mastné pleti oceňuji nejvíce. Dovolila bych si ho připodobnit ke krému Moisture Surge, kterým se na tajňáka mažu u mé mamky.




Holika Holika Naked Face korektor - Už ani nevím, kde jsem na tenhle korektor narazila, ale je to pro mě další úspěch asijské kosmetiky. Kupovala jsem ho na ebay a jeho cena se pohybuje okolo 200 Kč, což je naprostá pecka, protože tahle tubička má 15 ml (ve srovnání s mým oblíbeným Liquid Camouflage - za 5 ml zaplatíte 100 Kč). Na výběr jsou dva odstíny, tak jsem to riskla s jedničkou a díky bohu za ty světloučké asiatky, protože mi sedne naprosto perfektně. Stačí ho malinkaté množství a já ho občas používám i samotný, když nemám zrovna náladu na make-up. Krytí je vysoké, zakryjete s ním vše: kruhy pod očima, pupínky i bodnou ránu... Dobře, tu asi ne, ale nemá chybu a budu si muset objednat další do zásoby.

Bourjois deodorant - Nikdy by mě nenapadlo, že Bourjois se dostane do mé TOP 3 deodorantů a antiperspirantů. Opět to byl dárek, sama bych po něm asi nikdy nesáhla. Konkrétně se jedná o Extreme Protection 72h s vůní ledového zeleného čaje. Tři dny na jedno použití je teda sice trochu moc, dle mého skromného názoru, každopádně celý den zvládne levou zadní i s náročnější fyzickou aktivitou a nemusíte se bát tělesného zápachu. Za tohle dávám Bourjois velký palec nahoru!



Vyzkoušeli jste některý z těchto produktů?
Jaký je váš poslední kosmetický oblíbenec?


3 komentářů:

  1. Mě ten Balmi balzám nějak neokouzlil. Přijde mi až moc lehký a málo hydratační. Takže jo spotřebuji ho, ale další už mít nemusím. Na ten korektor jsi mě hodně navnadila, takže už ho jdu hledat na ebay :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  2. Nivea krém se mi hodně zalíbil a slyšela jsem na něj samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Až na ten makeup starter od Nivey to jsou pro mě všechno neznámé produkty. Nivea starter je pod makeup dobrý ale mé aknózní pleti nedělal dobře. Vždy se mi po jeho používání zhoršila pleť. O šamponech OGX čtu poprvé, dle popisu zní lákavě. Můj hodně oblíbený kousek poslední doby se stal sprchový gel od Natura Siberica rakytníkový.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!